..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

بههههههههه ببین کی اومدهههههههههه ...

سلام سلام ... اومدی خوش اومدی ....

این جینگولیا هلاک کردن خودشونو از بس گفتن آپ کن ...

خوب منم دلم براشون سوخت ...

ولی خودمونیما ............................ کو اون رفتو آمدای قدیم ؟؟؟؟ کجان ؟؟؟؟

تموم شد آقا تموم شد ...

هیکشی دیگه دوسم نداره

خوب بسه بریم سر اصل مطلب ............................

اول از همه یه خبر به تعدادی از جینگولیا ...

*من و گیسو و سپید و آرش داریم میریم نشست عصر شعر و ترانه .... همونی که روزبه میاد ... سه شنبه ساعت 4:30 تا 8 اینطورا .... هر کی خواس بیاد اعلام کنه ... تو فرهنگسرای ارسباران تو خیابون جلفا    شریعتی    اونجاهاس ... خو دیگه بقیش با شما ... گلی عزیزم فاینال داره امروز برم سفیر ببینم میتونم جور کنم بیاد یا نه ...............


* یه دختر خوبی شدممممممممم ... تصمیم گرفتم که دیگه تو خونه ندوام ... جیغ نزنم ... صدای آهنگ زیاد نکنم ... آخه این همسایه پایینی بیچارمون کنکور داره ... گفتم که رعایت کنم که سال دیگه این بلاها از جانب بالا سرم نیاد ... دلم واسه اون کل انداختنا با همسایه بالایی تنگ میشه ولی خو بیچاره پایینی گنا داره تازه صداشونم در نمیاد از اینهمه سر و صدای ما ...


* راستی بچه ها فکنم حافظ ازم خوشش اومده بخخخخخخخخخدا ... دیشب واسه بچه های قبیله یه فال گرفتم تقریبا همشون گفتن که درست بوده ... واسه دونفرم جدا گرفتم بازم گفتن شدید زدی تو خال ...  فالای خودمم همیشه درسته ... هیچی دیگه ... از نوادگان حافظ شدیم رفتتتتتتتتتت ... واللللللللللللللا ...


* یه سوال : با یه معلم رو مخ چیکار باید کرد ؟؟؟؟

طرفندای معلمای شوته رو مخو میدونیم اونایی که گیرو رو مخنو بگین ...

از اونایی که اصصصصصصصصصصصصصصصصصن به حرف بچه ها گوش نمیدن ...

متاسفانه یه همچین آدمی معلم ادبیاتمون شده ... واااااااااای زبان فارسیم هسسس ... خیلی زبان فارسیمون خوب بووووووووووود اینم که اضافه شد فکنم که داغون شیم همگی ... اهههه بدم میاد ازش ... ینی یه چیزی شده تو مایه های آگاهی جکسون ( دوستان در جریان آگاهی جکسون هستن ... اییییییییییییین از من خوشش نمی اومد منم ازش متنفر بودم خیلی ساده ... فوق العاده ام باهام لج بود ... ولی خدایی بی انصاف نبود ... خیلی شیک عربی درس میداد ) راستی یه معلم رو مخ دیگه ام داریم ... اوه اوه ... فک میکنه ماها همه از یه مکان دورافتاده بدون امکانات اومدیم که هیچی حالیمون نیست ... معلم کامپیوتره ... یه پدیده ایه هاااااااااااااااااااا ...


* واااااااااااااااااااااای جینگولیای آتیییییییییییییییییه ... جینگولیای 311 مهرنامی دلشون تنگیدههههههههه واستوووووووووووووووووووون ... وااااااااااااااااااااای انقد جاتون خالیه ... مخصوصا زنگ اولا جای پریسا خیلی خالیه به غذاها حمله ور بشه


* دیدم داریم خودمونو میکشیم همین اول سالی مغزمامون هنگیده ( حقم داریم بخخخدا با روزی 3 تا امتحان دوستان بیاین همگی با هم به حال ما گریه کنبم ) گفتم یه ترانه ای بذارم تقویت روحیه ... خودم دیروز رو ورق چسبی رنگی رنگی نوشتم زدم به کتابخونم واسه تقویت روحیه بییشششتررررررر ... ترانه ام از روزبه جونمه ... استاد جوووووون ...


* نگو می ترسی از فردا *


راستیییییییییییییییییی آبان در پیشه ... تو آبان 3 تا تولد خیلی مهم دارییییییییییییییییییم ...  اولیش که واضحه بعد گیسو بعدم محد ... وااااااااای دیگه چیزی یادم نمیاد اگه بازم بودن بگین اضافه کنم ...

دوستان تا آپ بعدی بااااااااااااااااااااای ...

واااااااااااااااااااااااااای دیدین داش یادم میرف .... عمو احسان یه آهنگ جدید خونده به اسم دریا ... ترانشم از استاد روزبه عزیزمههههه ... استاد جونی یه ترانه دیگه ام گفته که تو قسمت پیجا گذاشتم ... خواستین سر بزنین لینکای دانلودشونم هس ... 

خوب حالا بای

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ...

mn fonte farsi nadaram mazerat pas felan post khabaro ina tatil ...

faghat ino migam k gharare dovoma o sevomaro bebaran shalamche ...

k az maha faghat sama mire ...


inam va3 shoma k deleton nasuze ... 


bepar edame matlab ... 



ادامه مطلب ...

بلاگ اسکایم بلاگ اسکای قدیم

شیطونه میگه ولکنم برم این وبو هاااااااااااااااااااااااااااااااا ... ایشـــــــــــــــــــــــــــ‌ ...  

اصن دیگه هیچی نمینویسم ...  

.  

.

خووووووووووووووب بااااااااااشه ... ولی فقط عکس میذارماااااااااااااااااااا  

  

 

*بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله

 

  

 

* هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ...

 

 

  

*مجبورهــــــــــــــــــــــ میفهمیــــــــــــــ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

*بمیـــــــــــــــــــرم فک کنم تا لوزالمعدش سوووووووووخــــــــــــــــــ ...  

 

 

* خلاقیتووووووووووووووو ....

 

 

*سوختم خاکسترم را باد برد ....  

 

 

 

 

بســـــــــــــــــــه دیگه خسته شدم ...  

اصن حس آپیدن تو وجودم نیست ... 

نمیفهمم چرااااااااااااااااا ...  

بعدشم یه بارم که میام آپ کنم ده دفه باید بنویسمش دفه یازدهم که موفق میشم دیگه هیچی از پستم نمیمونه ... 

خوش باشین  ...