..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

آزادیییییییییی

هوففففففففففففففففففف....فک نمیکنم در عمرم انقد ازین که حوصلم سر رفته خوشحال بوده باشم:)

اصولن وقتی درس نمیخونی همه چی لذت بخشه:)


سللللااااااااام ب همه ی دوس جونیای گلم ک دلم ی ذرهههه شده بود واستون:)

6 7 ماهی میشه آپ نکردماااااا..از دست این کنکور لعنتی ک خدا بگم چیکارش کنه:/

ی تشکر ویژه ام دارم از طراحای محترم..ی سلام مخصوصی ام دارم ب عمشون

حرف دیگه ای ام ندارم:)

برین ادامه مطلب:)) 


 


ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﺩﯼ ﻋﻘﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻥ ﺍﺏ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﻣﯿﺰﻧﺪ،ﺍﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﻋﻘﺮﺑ  ﺮﺍ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﺪ ﺍﻣﺎ ﻋﻘﺮﺏ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﯿﺶ ﺯﺩ .
 ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺳﻌﯽ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﻋﻘﺮﺏ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﺏ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ،ﺍﻣﺎ ﻋﻘﺮﺏ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﯿﺶ ﺯﺩ .
 ﺭﻫﮕﺬﺭﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻭﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻪ ﻋﻘﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﺪ ﻧﺠﺎﺕ ﻣﯿﺪﻫﯽ؟
ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺍﯾﻦ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﻋﻘﺮﺏ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﯿﺶ ﺑﺰﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯﻡ 

.
.
.
.

ﺭﻫﮕﺬﺭ ﮔﻔﺖ : ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ ﺗﺎ جونت درآد!











تا آپ بعدی فعلا


نظرات 9 + ارسال نظر
مریمی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.kaghazit.ir/fifa-15/

سلام عزیزم ! وبلاگت رو دیدم ؛ خیلی خوب بود ؛ تبریک !
ازت دعوت میکنم به سایت منم سری بزنی.
شاید بتونیم دوستای خوبی شیم... منتظرتم !
راستی نظر فراموش نشه !
یعنی حتما نطر بده که بفهمم اومدی یا حداقل یه انرژی بگیرم

سلام مرسی
افتخار میدم قبول میکنم
بازم بیا پیش ما

زینب سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

وای عالی بود
راسی کنکور چی؟چجور دادی؟


ای بدک نبود..اما صحبت کردن راجبش قدغنه

باران چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ http://man-to217.blogsky.com/

سلام مهدیس خاتون...
پارسال دوس امسال اشنا
چه عجب ..؟! دلمون پوسید از بی مهدیسی!
راسی کنکور خوش گذشت؟!
ایشالا که نتیجه زحمتاتو بگیری دوست خوبم
به گیسو هم بگو دلم براش تنگ شده...
قربانت

سلاملکم:)
دست پیش بگیر پس نیفتیاااااااا..من کنکور داشتم خووووب..
مرسی عزیزم..ایشالا هممون بگیریم:)

ربولی حسن کور چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
کنکور خوش گذشت حالا؟

سلام..
سر کنکور عمه ی طراح محترم و خیلی یاد کردم

pani پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

salam ajiiiiiiiiiiiiiiiiii khofiii man ye soal az tarahaye azizemon daram AYA be roh eteghad daran ????????????????????????aslanveleshon kon manam hosbelam saride HALA CHI KAR KONIM???????

روح هیچی..ب فکر سلامتی عمشونم نیستن
منکه 8 تا رمان دانلود کردم ی هفته ای سرم گرمه..تموم شد منتظر تبخیر شدن حوصلم باشین

سما شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:18 ب.ظ

سلااااااااااااام اجی جونم دلم لک زده برا دلقک بازیامون
باز میرفتیم مدرسه ۱رمضان ژور میدیدیم حرفای بسیار خنده دار کامیارو میگوشیدیم یکم میخدیدیم

منم دلم داره میترکه از دل تنگی اونموقه هاااااااا
ولی عمرن اگه بخام دوباره درس بخونم

گیسوووووو شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.....من اومدمممممممممممم.... وااااااااای تمموووووووووم شد...مهدیس..بااین آهنگت میدونی من احساساتی میشما.."تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی..." راستی مهدیس بیا پایین
.
.
.
مگه میشه باشیو تنها بمونم..محاله بذاری محاله بتونم..

هنوزم تو شوک تموم شدنشم:)))
من خودم تو احساساتی شدن با این آهنگه از همه جلوترممممم..
عه حرفای خاک بر سری؟؟

fatima شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.fatima444.blogfa.com

سلام دوست عزیز آپم و منتظر حضور گرم شما خوشحالم میکنین با نظرتون مرسی.

سلام گلم سرزدم بهت اما نمیدونم چه مشکلیه وا3 بلاگفا نمیتونم نظر بذارم اون رمزه نمیاد

زینب چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام هنوز تو هنگی؟خوبی؟با تبادل لینک موافقی؟

سلام:)
آری:) لینکونده شدی:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.