..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

:)


طاقت بیارو مرد باش

آخییییییییی مامان



قهرمان کوذکی های من:)



.................

:(




امروز بر کدام پله قدم گذاشتید؟؟

عایا؟؟؟

نظرات 18 + ارسال نظر
یاسمن77 جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام محدیث خودم

حالا که اونجا نمیتونی نظر بدی من میام اینجا

اون دانشگاه هنر خیلی باحال بود

اگه خواستی ایمیل بده

خبافس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام یاصی خودم:)
قلبونت برم:)
آره:)
تو مسنجر اددت کردم:)

ملی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

قهرمان کودکی های من آنشرلی با موهای قرمزم بود
الان بین مرحله 2 و 3 دارم درجا میزنم...
خیلی پست باحالی بود مهدیس جون.
آجی آهنگ وبتو دیوونه وار دوست میدارم

آره اونکه هنوزم هس..همه کتاباشو دارم..8 جلده

فدای تو
آهنگ وبمم تورو دیوانه وار دوس داره:)

جیک جیک شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

من الان تو زیر پله بودم ......من میخوام شوهر کنم ..خودم قصد انجام کاری ندارم .هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اجی قالبت خیلی باباله شصت به سمت بالا ..ههههههه
البته منظورم انگشت لایکه .هههههههههههه فکر بد نکنین

سما یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

چرا نتونم میتونم میدون که میتونم ولی نمیشه

آدمو یاد رفیق گالیور میندازی...
من مییییییییدووووووووووونستَََََََََََََممم..
من نمییییییی تونََََََََََََََََم

بآرآن یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://man-to217.blogsky.com/page/2/

قول داده اَم...

گاهـــﮯ

هَر اَز گاهـــﮯ

فانـــوس یادَت را

میاטּ ایـטּ کوچه ها بـﮯ چراغ و بـﮯ چلچلـﮧ، روشَـטּ کنَم

خیالـت راحـَــت! مَـטּ هَماטּ منـــَــم؛

هَنوز هَم دَر این شَبهاے بـﮯ خواب و بـﮯ خاطـــِره

میاטּ این کوچـﮧهاے تاریک پَرسـﮧ میزَنـَم

اَما بـﮧ هیچ سِتاره‌ے دیگـَرے سَلام نَخواهــَـم کَرد...

خیالَت راحَت


قربان شما
....................

عموموسی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://ashegh-hmp.mihanblog.com/

[:S017:
]

goli سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

مهدیســـــــــــــــــــــــــی...نمی خوای بیای وبلاگم؟؟؟؟
خیلی جالب بودن...ممنونم...اولش روی پله ی اول بودم ولی ییهو رفتم رو پله ی آخر...ینی اراده در این حد!!!!

گلی
نظرای وبه خودمم بعد دو هفته تایید کردم..خوابی؟؟؟
عاقاااااااااا عاااااااااااالییییییییییییی

عموموسی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ق.ظ http://ashegh-hmp.mihanblog.com/


سلاممممممممممم عموووووووو وبلاگتون عالی شد مث همیشه عمو مواظب خودت باشید سر شلوغ شده مگرنهههههههههه بای بای

مرسییییییییییییییی عمووووووووووووووووووو
درسام زیاده
شمام همینطور

ربولی حسن کور سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
درمورد دانشکده هنر
و خدا میداند که تفاوتها در داخل این ساختمان ها چقدر است؟!
درمورد تصویر آخر
من که سوار آسانسور میشم هی بالا و پائین میرم!
راستی ماءالشعیر ماهو هم مال شماست؟ (رجوع به بازی دربی!)

سلام..
هیییییییییی دکتر..حالا من یه عکسی پیدا کردم گذاشتم..ولی شما فک میکنین قابل مقایسه ان؟؟
مواظب باشین سروکارتون به برق اضطراری نیوفته

همراه اول و ایرانسلم هردو مال منن

الهه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://eli2175.blogfa.com

قاااااااااااالبببببببببببببت مهدیس
دوسش میدارم
همش جالب بود ولی بیشترخرسه

آره خودمم عاشق خرسه ام:)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.