..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

بلاگ اسکای عاشقتمممممممممممممممممممم...

ینی دگرگونی در حد لالیگاااااااااااااااااااا..هم خودم هم بلاگ اسکای:))

آفرین آفرین خیییییلییی خوشم اومد..

آخیییییی سیروان


هووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااا بلاخره امتحانای لعنتی تمومیدن

ولی به نسبت پارسال خیلی سخت تر بودن..مظلوم گیر اوردن بخخخخخداااااا.. نمیگن این بدبختا کلی تعطیلی بهشون خورده بود که هیییییییییییییییییییییییییییچ تازه کمترم شده بود واسه انتخابات..واقعا خیلی نامردی شد در حق ما..مای بیچاره مای مظلوم      ولی خوب در هر صورت این نیز بگذرد:))) 


از امروز کمتر از 1ماه فرصت دارم واسه تفریح..ولی خوب اون نیز بگذرد..... 


دوتا عکس میذارم شاد شین:))




نظرات 17 + ارسال نظر
کیمی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

ههههه
واقعا اگه منم تو فضا دماغم خارید چه کنم؟!!!

تو برو فضا من خودم وارد صنف مخترعین میشم یه انگشت متحرک تو قسمت کلت جاساز میکنم:دی

محدثه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

وای وای ..چه دختری چه نازه .وبلاگشم نانازه ...دخمله چه خوشمله این قالبه ..لایکه

بعله دیگههههه کاریه که از دستمون برمیاد:))

Reyhaneh شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

تتتتتتتممممممممممموووووووووووووو ممممممممممممم شششششششششششدددددددددددد !!!!!!!
دلم برا فضانورده می سوزه!!!

هه..فکنم خیلی بت فشار اومده:دی
بیچاره خیلی بدبخته:)

گیسووووووووو شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

بهههههههههههههه چه خبره اینجا...قالب اوجمل ...آهنگای اوجمل... و مهدیسییییییییییییییییییییی اوجمل...عکسابامزه بودن آجیییییی... میسی..

:))))
بلی بلی..میدونی که اوجملی از خودمه:دی

یاسمن (یاثی!) شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

اوه اوه ... اینجا چرا اینطوری شده !!!
دهنم وا موند !! هه هه
محدیثثثثثثثثثثثثم
مرسی سیروان
مرسی موزیک آنلاین
دوووووووووووووووس دارم زندگگگگگگگگگگگی روووووو
یه سوال؟ چرا کم تر از یه ماه

بلاخره گاهی اوقات یه کوچولو فقط یه کوچولوآآآ تغییر لازمه:دی
عزیزممم سیروان:))
این آهنگش فوق العادس:)
چون از تیر کلاسامون شروع میشه دیگه گلم:)

goli شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

اوهووووع به بلاگ اسکای واقن...تا 6 ساعت داشتم دنبال یه جایی میگشتم که روش کلیک کنم بتونم برم تو مدیریت وبلاگ :)))))))) ینی سیروان عزیزم یه دونه باشه...
تبریک بابت اتمام امتحانات لعنتی!!!

وااااااااای توام گلیییی؟؟؟ منم مونده بودم:دی
ولی خیلی بهتر شده:)))))))
بعله لعله اونم واسه نمونه باشه:)
تبریییییییییییییییییییک:))

سما یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

اههههههههههههههههههه
مهدیس چیکار کردی این همه تغیر اجی اگه میدونستم امتحانا تموم شه انقدر اینجارو سروسامون میدی میرفتم بارئیس اموزش پرورش میحرفیدم که امتحانا از این خیلی زودتر تموم شه
این پله هم حودم اختراع کردم توهین نکنید
ولی مثل اینکه من دیر سر زدم به وبلاگتا دیروز ظهر اومدم خبری نبود در عرض ۲۴ساعت کلی تغییر دیدم خوشم اومد

من تاکی باید از این ندونم کاریای تو ضربه بخورم؟؟؟؟
نمیگی یه بلایی سرم میاد؟؟ :دییییییییییییییییییییی
دیروز ظهر؟؟ ساعت چند؟؟ حتما قبل اینکه بیام خونه اومدی:)))

زهرا(f3m) سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.yeylaghi.blogfa.com

بابا تغییر دکوراسیون!!!
خیلی خوشگل شده

:))))))))
میدونم:دی مرسی گلم:))

ننه سولماز سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.nanesolmaz90.blogfa.com

ننه جون ..قبول باشه ..
وبلاگت خیلی خوشگله ..مواظب خودت باش...دوستت دارم

سلااااااااااااااااااام:)) خوش اومدی:))
:))))
حتما:)
قربانت:))) منم :))

لینکوندمت:))

بآرآن سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ http://man-to217.blogsky.com/

مـَـرا بــآ פֿـیالتـــ تَنهــــا نـَگــذار

פֿـیالتـــ اصــلا بـﮧ تـــــو نرفـتـﮧـ اَســـتــ

مهــــــرباלּ نیستــ .. !

آزارمــ مےבهـــــב

בلمـــ פֿـوבتـــ را مےخواهـــــَב...

:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.