..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

مجرم متواری‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

سلام خدمت همه‏!‏من چند روز نبودم ، کمر مهدیس خانم زیر فشار کار خم شد‏!‏ غلی دیگه کیه؟ ای بابا ما دو روز نبودیما‏!‏‏!‏ در مورد زندان هم نگران نباشید، بابا کامران جان‏(‏پدر عزیزم‏)‏ اومد وثیقه گذاشت و تعهد داد و آزاد شدیم. باورتون میشه‏¿‏ پدرم تعهد داد منو آرزو ‏(‏خواهرم‏)‏دیگه با هم تو پیاده رو قدم نزنیم‏!‏‏!‏‏!‏نه تو رو خدا شما بگید‏!‏ گشت ارشاده ما داریییییم‏¿‏؟‏?‏‏¿‏؟‏¿‏‏?‏ آخ آخ دوباره حرف اضافه زدم الان میان دوباره منتقلم میکنن بند ۱اوین‏!‏‏!‏‏!‏                      امضا: آرمان.....مجرم متواری‏!‏‏!‏

فرار از زندان ...

بدبخت شدم  بیچاره شدم  دیدی اول جوونی سیاه بخت شدم  آرمانم از دستم رفت  اینقدر حرف اضافه زد ... اینقدر به پر و پای اینا پیچید ... اینقدر قلمبه سلمبه نوشت ... که اومدن گرفتنش بردنش بند ۱ اوین ...  حالا من چه خاکی تو سرم بریزم ...  تو این شهر درندشت بی آرمانم چیکار کنم ...  بی آرمان شدم شدیم شدید رفت ... کامنت بدید تا قبل از  امتحانش از زندان بیاریمش بیرون ... به هر راهی ... به هر قیمتی ... من آرمانمو می خوام .... 

هم اکنون نیازمندیاری قرمز (دوستای عزیز سبز مشکل داره میان منم می برن بند ۱ کار خدتون سخت میشه من مشکلی ندارم ... )شما هستیم ...   

                                      امضا:اینجا اینوره میله های بند۱ اوین مهدیس  (آی لاو یو ...)

 

(حالا زندانیه سیاسیه سیاسی هم نیستاااااااااااااااااااااااااااااااا گشت ارشاد گرفتتش ... خودش که می گه سو تفاهمه ... با خواهرم بودم ... حالا من باید با آرزو جون (خواهرش) یه صحبتی داشته باشم ببینم راسته یا نه ...

یادش بخیر بچه بودم ...

 

 

 

 

بیاین ... کامنت بدین ... خاطرات بچگیاتونو بگین ...  یه کم بخندیم ...      امضا:مهدیس

به خاطر عمو ...

این پست رو به سفارش عمو هوتی یکی ازدوستان خوبم می ذارم ...  

اگه دو نفر لبه پرتگاه باشن کدومو نجات می دی : اونیکه دوسش داری یا اونکه دوست داره ؟؟؟؟؟؟؟؟  

                     واینکه  

 

نظرتونو راجبه غلامرضا رضایی بگید ...  

 

                               این دختره کشت منو ... 

 

 کامنت بدید ما هزینشو تقبل کرده و براتون می فرستیم ...  

       این دفعه دیگه پای بند ۱ اوین وسط نیومد!              امضا:مهدیس

یه خبری... و یه معذرت خواهی مانندی...

اول خبر: اینکه ما می خوایم یه انجمن تشکیل بدیم به نام انجمن شب بیداران . اگه مثه منو آرمان جغدین بیاین عضو شید ایمیلاتونم به صورت خصوصی برامون بزارید . رئیسشم هم خود خودمم نه هیچ کسه دیگه ... کامنت بدید عضو شید .. اسماتونو تو قسمت برگه ها به نام انجمن شب بیداران می نویسیم . حالا معذرت خواهی: عزیزان این آرمان ما مدتیست که بدجور مشغوله درس خوندنه . البته به صورت تفننی ... یعنی به صورت تفننی درس می خونه ... تفننی جواب میده ... و یه نکته ای که وجود داره اینه که تفننی نمره ۲۰ می گیره (البته فقط تو دینی و جغرافی ) ااااااااااااااای واااااااااااای لوش دادم ... الآن معلماش میان می گیرنش می برنش بند ۱ اوین !   امضا:گفتن نداره ولی مهدیس