..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

جوجه عقاب

کوه بلندی بود که لانه عقابی با چهار تخم، بر بلندای آن قرار داشت. یک روز زلزله ای کوه را به لرزه در آورد و باعث شد که یکی از تخم ها از دامنه کوه به پایین بلغزد. بر حسب اتفاق آن تخم به مزرعه ای رسید که پر از مرغ و خروس بود.

مرغ و خروس ها می دانستند که باید از این تخم مراقبت کنند و بالاخره هم مرغ پیری داوطلب شد تا روی آن بنشیند و آن را گرم نگهدارد تا جوجه به دنیا بیاید.

یک روز تخم شکست و جوجه عقاب از آن بیرون آمد. جوجه عقاب مانند سایر جوجه ها پرورش یافت و طولی نکشید که جوجه عقاب باور کرد که چیزی جز یک جوجه خروس نیست. او زندگی و خانواده اش را دوست داشت اما چیزی از درون او فریاد می زد که تو بیش از این هستی.

تا این که یک روز که داشت در مزرعه بازی می کرد متوجه چند عقاب شد که در آسمان اوج می گرفتند و پرواز می کردند. عقاب آهی کشید و گفت: ای کاش من هم می توانستم مانند آنها پرواز کنم. مرغ و خروس ها شروع کردند به خندیدن و گفتند: تو خروسی و یک خروس هرگز نمی تواند بپرد. اما عقاب همچنان به خانواده واقعی اش که در آسمان پرواز می کردند خیره شده بود و در آرزوی پرواز به سر می برد. اما هر موقع که عقاب از رویایش سخن می گفت به او می گفتند که رویای تو به حقیقت نمی پیوندد و عقاب هم کم کم باور کرد.

بعد از مدتی او دیگر به پرواز فکر نکرد و مانند یک خروس به زندگی ادامه داد و بعد از سالها زندگی خروسی، از دنیا رفت.


تو همانی که می اندیشی، هرگاه به این اندیشیدی که تو یک عقابی به دنبال رویا هایت برو و به یاوه های مرغ و خروسهای اطرافت فکر نکن با خواندن این داستان به یاد این جمله حکیم ارد بزرگ می افتیم که :


اگر پرواز را باور کنی پرو بال خواهی گرفت

نظرات 16 + ارسال نظر
پسر شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://iamman.blogfa.com

هوا گرم هست
من گرم تر از هوا
نه من داغم که هوا گرم هست
فقط یک حوا داغی آدم را می فهمد

:)

Reyhaneh شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

migi oghab yade jafar gholi mioftam!!!!!!!!!0

ههههههههههههههههه...مثل عقاااااااااااااااااااااااااب بالاتونو وا کنین..

سما شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

مهدیس این بار با ریحانه موافم مثل عقاب بال هاتو باز کن درسته ۱چهارم بالات میریزه ولی ما میتونیم بعدش ژیوسته و سریع کیلومترها راهو طی کنیم(اجی فدات شم این جا از دست این قلی راحتمون نمیذاری)

هههههه...خواهش میکنم من متعلق به همه شمام:)))

سما شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

هو بذار پست بذارم ج بده با چه سرعتی مهدیس جدی بدون شوخی قالبتو دیدم متحول شدم بهدش این تاجه همون تاجست چرا انقد یافش داغونه

پست؟؟ عایا؟؟ خخخخخخ
تاج بخش؟؟ هههههههه چمیدونمم..خخخخ

سما یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

بابا قیافه تاجو دیدم از خود بی خود شدم فکر کنم عکس عروسیش بود از قالبتم تعریف کردما

خاک بسسسرممم از دس رفتی:دییییی
الآن بهتره:||
ههههههههههههههه..تحول؟؟ شیب؟؟؟ بام؟؟

یاسمن (یاثی!) سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://raddepayetanhaei.blogfa.com/

محدیثمممممممممممم
باور نمیکنم اینقد بزرگ شدی ک میخوای کنکور بدی!
اینقدددددددد دلم برات تنگیدههههههههه
عسیسمی

یاثیممممم...یاصیممممم..خخخخخخخخ
هههههههه...من کوچک بودم یا تو؟؟خخخخخخ
منممممممممم:||
:**
پ.ن:
1.براچی وبلاگیدی به من نگفتی؟؟
2.آی دزد..قالب منو دزدیدی؟؟
الان عصبانیمااااا:||

تنهای تنها پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.fatima444.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____*_*________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر یادت نره

آمدیم نبودید رفتیم:))

سما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

تو خودت خوبی اجی ۱ هفته نشده ندیدمتا نمیدونستم از غم دوریم اینجوری میشی

شچوری میشم؟؟راسشو بگو..هان هان؟؟خخخخخ..
کنکور خر است:||

یاسمن (یاثی!) پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

من کوچک بودم ولی توام خیللللللی بزرگ شدی
آخی
قالبتو آمپاس شدید بودم .کمبود قالب .حوصله نداشتم بگردم دیگه بدون حق کپی رایت دزدیدم
دیگه ... حالا ک متوجه شدی محدیثم محدیصم مهدیصم بازم بنویسم ؟
عسیسم عصبانی نشو برا پوستت خوب نیس

تو کوچکی منم بزرگتر از کوچک:دی
:// بدون حق کپی رایت آری؟؟:P
یا30..ههههههههههههه..
عصبانی میشم جذاب میشم..خخخخخخخ

ثمین جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام مهدیس جان خوبی؟
گلم خوندی خبر کنسرت مهدی یراحی رو؟
احتمال زیاد روزبه هم باشه
گفتم در جریان بذارمت

سلام عسیسم:**
نه نخوندم:دی ولی تو ماه عسل شنیدم امروز..خخخخ
وای..ینی ممکنه؟؟ اَی باباا..هیکشی بامن نمیاد بریم://
مرسی گلم:**

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.