..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

تولد عید شما مبارک:)

این سومین باره که دارم این پستو مینویسم


البته عادت کردم دیگه


نمیدونم از کجا شروع کنم..امسالم تموم شد خداکنه به خیر و خوشی تموم بشه براتون:)

به نظر منکه واقعا زود گذشت..پاشو گذاشت رو گازو گذشت:) 


شمام مثه منین؟؟ دم تحویل سال که میشه دلتون میگیره؟؟؟ این حسو دوس ندارم مثه این میمونه که آدم با همه چی غریبس..


هییییی این نیز بگذرد..


خوب حالا بیخیل دیگ تو حس نرو


کلن هدف این پستم اینه که هرکدومتون از 91 یه خاطره ی خوب تعریف کنین لدفن..

اگرم خواستین یکی بد..

خداروشکر اتفاق بدی ام واسم یفتاد جز یکی که بیشتریا درجریانین..البته دیگه بهش عادت کردم:)

ولی دقیقا نمیدونم کدوم اتفاق بهترینه..چون اتفاقای خوب زیاد افتادن بزنم به تخته

شاید یکی از بهتریناش مشهد رفتن با بچه ها بوده با صرفنظر از حرصایی که قبلش این محد بخوردمون داد


بازم بگذریم میخوام عیدیمو بهتون بدم:)

تشریف می برین اینجا دانلودش میکنین کلی ام کیف میکنین الته اگه نداشته باشینش:)


خودمونیمااااااااااااااااااا(ههه سما) پستِ یجورایی جدی شد از من بعیده واللللا


به قول این گلیِ"اینم واسه رعایت حق کپی:)" 


تا بعد موفقتر از همیشه باشید:)))



امروز میذارم چون فردا عروسیم نمیتونم بذارم:)


فرداساااااااااااااااااااااااااااا 


امروز میذارم چون فردا عروسیم نمیتونم بذارم:)






ازینا برام بخرین...