..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

HAPPY BIRTHDAY

 

  

 

واسه خاطر تو امشب    خیابونو بند آوردم

 در خونتون دوباره    گلای قشنگ آوردم  

واسه خاطر تو امشب   اینجارو پارتی کردم 

دارم میرم کیکو بیارم زودی برمیگردم  

تولدت مبارک فدام بشی الهی  

آخ آخ دیگه وارد جزئیات نمیشیم .... 

 

بچه هاااااااااااااااااااااااا.... 

امرووووووووووووووووووووووووووز شبه ... تولدههههههههههه آرماااااااااااااااانه ... همگی یکصدا ... آرمان آرمانه هوووو هووووو    خود آرمانه هوووووو هوووووو ... 

بنده به شخصه تبریکمو بش گفتم ... فردا هم قراره کادو شو بدم که نمی گم چیه ..... 

 قبلنا فک میکردیم چقد خوش قدمه با به دنیا اومدنش ماه رمضونو ماه عسلوووووو اون حااااله خوبه که از همه مهم تره میاد ولی الآن میگیم چقد نحسه ... نیومده ماه عسل رف  

زندگیه ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

بگذریم ... بدویین بدویین تبریک بگین ... خودشم قراره جواباتونو بده  ... 

 و در آخر ... 

حلول ماه مبارک رمضان را بر تمامیه مسلمانان جهان تبریک می گوییم ... 

اینو من نگفتم تلویزیون گف ... منکه خودم واسه اومدنش عزا گرفتم ... آخه با اومدنش از اون حاااااله خوبه خبری نیس ... اصن این روزا حااااااله خوبه دیگه واسه هیچکس مهم نیس ...  یکی هم بیاد لطفا به من تسلیت بگه ...

  

 

 

این عکسو گذاشتم تا فراموش نکنین ... تا فراموشتون نشه اونایی که هر سال واسمون زحمت می کشیدن در حااالی که دیگرانم داشتن واسشون نقشه می کشیدن ... فراموش نکنین اونایی که شما رو فراموش نمی کنن ... ایشالا سال دیگه هم با دست پر بر می گردن ... ازتون می خوام به همه ثابت کنین که  کسی نمی تونه جای اینا رو بگیره ...                                                                             

  

 

 

                                                                            امضا:مهدیس 

 

 

من ماه عسل میخواااااااااااااااااااااام .................  


 

پست درخواستی ...

سلللللللللللللللللام به همه دوستاااااااااااای گلم ... 

از اونجایی که بیسیار بیسیار پیام های امید وار کننده به دستم رسید .... دیگههههههههه دیگههههههه میخوام اون پستو بزارم ... ولی خوب گلچینشو ... شایدم همه اونارو پیدا نکنم ... گفته باشمممم ...  

 

*اولیشو با این نی نی کوچولو شرو می کنم که یه چیزی تو مایه های احسان توچولویه خودمه... 

 

*خواهرا ..... وایسین آرومتر ... یکی یکی ... به همه میرسه ...شما خواهرم ... شما نه بغلیت....... خواهر کلا به سر ... گرفتی برو دیگه به چی میخندی؟؟؟ ای بابا ... اون تهیا ........ هل ندین دیگه ....... 

 

 

 *معماری نوین ... تحسین برانگیزه ... perfect  

 

 

*میدونستی ما جزوه پیشرفته ترین کشوراییم ؟؟؟ آخه حیوونامونم رانندگی بلدن ... تازه بوقم میزنن  

 

 

*وای توروخخخدا اینقد کار نکن ... خودتو به کشتن میدی .... من همش نگرانم موقع کار مگس بره تو دهنت.....

 

 

*بچه ها این فرده تابلو بدس استاد زبانه منه ... تو اینگلیس بزرگ شده اصن نمی تونه فارسی بحرفه..........  استاد   بچه ها       بچه ها     استاد

 

*- هی رفیق اونجا چه خبره ؟؟؟؟ _ نیروها رو آماده کنین یه لشگر سیاه پوش داره میاد ... انقد زیادن همه جا سیاهه ......... 

 

 

*ای بابا.......... کالیفرنیارو نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

تازه جیبم داره .......... 

 

*داوطلب نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پاداش میدنا ..............

 

*تعارف نکن ....... توروخخخخخخخخخدا ناراحت میشم ... گاوو گوسفنداتم بیار ......... 

 

*من یه سوال دارم ......... ینی اگه یه آدمم اونجا بود همینکارو می کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

*این آرشه ... اونوره خطم یکیه که آرش داره مخشو میزنه ... خو بچه خسته شده دیگه.......... 

  

*آخیییییییییییی  بیچاره ها خو وضه مالیشون خوب نیس دیگه .... کمک های مردمی میخوان... 

 

 

*همه رد صلاحیت شدیم ......... بریم تو کار خصوصی سازی........ 

 

*اینم یه نوعی روزنامس واسه خودش ........ متن رو شیشه هم حکم  تیترو داره ... مناسبتی عوض میشه ... 

این آخریو شدیدا موافقم ....... 

 

*خیلی خوبه که هنوز ملیتتو فراموش نکردی........... 

 

*دلتون بسوووووووزه ما زرشک پلو با rice داریم تو رستورانمون............ 

 

 

* قربونت برم تو نمیخواد منو نجات بدی .......... برو کمک بیار........ 

 

*ببین من از چی چی خوشم میاد................... 

  

*جاداره یادی از عده ای از جینگولیا بکنیم ............. 

 

 

 

دیگه وقت خوابه .............  دیگه سرم داره درد میگیره از بیخوابی ......... 

 

 

 

من از ساعت 9 صبح non-stop بیدار بودم تازه کلیم دنبال احسان دوییدم .......  

دیگه دارم میمیرم ........... 

 

                                                                          امضا:مهدیس

 

 

 بالاخره موفق شدمممممممممممممم.........

قدرت بخشش ...

 

 

بانوى خردمندى در کوهستان سفر مى کرد که سنگ گران قیمتى را در جوى آبى پیدا کرد.  

روز بعد به مسافرى رسید که گرسنه بود. بانوى خردمند کیفش را باز کرد تا در غذایش با مسافر شریک شود. مسافر گرسنه، سنگ قیمتى را در کیف بانوى خردمند دید از آن خوشش آمد و از او خواست که آن سنگ را به او بدهد.  

زن خردمند هم بى درنگ، سنگ را به او داد مسافر بسیار شادمان شد و از این که شانس به او روى کرده بود، از خوشحالى سر از پا نمى شناخت. او مى دانست که جواهر به قدرى با ارزش است که تا آخر عمر مى تواندراحت زندگى کند، ولى چند روز بعد، مرد مسافر به راه افتاد تا هرچه زودتر، بانوى خردمند را پیدا کند. 

 بالاخره هنگامى که او را یافت، سنگ را پس داد و گفت: «خیلى فکر کردم. مى دانم این سنگ چقدر با ارزش است، اما آن را به تو پس مى دهم با این امید که چیزى ارزشمندتر از آن به من بدهى. اگر مى توانى، آن محبتى را به من بده که به تو قدرت داد این سنگ را به من ببخشى . . .  

 

 

* من از ساعت ۱۱ تا الآن داشتم یه پست می ذاشتم ... در حد یورو ۲۰۱۲ خنده دار بود ... بعدش یهو پرید ... همین اتفاق دیشب از ساعت ۱۰ تا ۱:۳۰ افتاد ... اما سوزش این یکی بیشتر بود ... در هر صورت من دیگه از گذاشتن اون پست پشیمون شدم ... 

 

                                                                        امضا:مهدیس 

 *بچه ها بچه ها یه خبر ... آجیم داره میاد ... قطعی شد ... پنج شنبه میاد ... کلی جیغیدم ... واااااااااای کلی دلم تنگیده ... من الآن خیلی خوشحالم ... تا دوهفته هستن ... دو هفته از ماه رمضون قابل تحمل شد ... واااااااااااااای حااااااااااااااال من دسته خودم نیس ... حاااااااااااااااااااااااااالم خووووووبه  حااااااااااااااااااالم خوبه ... بدویین بدویین تبریک بگین...

عجب آدمایی پیدا میشنا...

دیدی بعضیا چقد به خودشون می بالن که رتبشون (تو کنکور)سه رقمی شده؟  

هی میان پز میدن جلوت سوز به دلت میذارن...  

اونوقت تو هم فک می کنی واای این دیگه چه مخی تشیف داره ... 

تا یه هفته خودخوری می کنی... 

کلی سرکوفت میشنوی ...  

لنگه دمپای حواله میشه تو ملاجت ...  

کلی بت میگن بی عرضه ... خاک تو سرت...  یاد بگیر ... 

بعد یه هفته می فهمی رتبش شده نهصدو نودو نه ممیز دوره ی گردش نه (ینی یه عالمه نه) 

اونم تو چی و کجا ؟ 

فوق دیپلم کتابداریه آزاد ...  

و درست همون موقع که داری به استعدادها و توانایی هات پی می بری : 

یه لنگه دمپاییه دیگه بر سر مبارک نازل میشه که ... تو چرا نپرسیدی ازش؟؟؟؟؟؟ 

بعدم قربون صدقه ها شروع میشه ... یه سری هم وصله ی خرخونی می چسبونن بت ... 

همین افراد بالنگه دمپایی دنبالت میکنن بعدم طی یه پرتاب موفقیت آمیز می خوره تو همون نقطه قبلی ... 

در هر صورت لنگه دمپایی رو می خوری ...   

پس چه بهتره یه بار بخوری که خنگ تر نشی ...

  

*این پستو که چند روز پیش نوشته بودم مدیونه زحمات بی دریغه امروزه گلی ام ... کلی روحیه داد منم گذاشتمش واسه تعویض روحیه ... گلی جونم مرسی ... 

 

*راستی بچه ها ما امروز (ساعته نوشتنو نیگا کن) داریم میریم نامزدیه یکی از دوستان که فکنم گیسووو اونو یادش باشه و جریانشو واسه گلی تعریفیدم ...  

ینی خاک تو سر بی عرضتون کنن (البته خدا نکنه) دخترا... خجالت بکشین ... محد و گیسووو ... شما دوتا برین بمیرین دیگه ...از اونجایی که آبانی هستین بو ترشیتون همه جا رو ور داشته ... گلی ام کم کم داره بوش در میاد چون آذری ای ... چون اون دختره هم متولد آذر ۷۴ تشیف داره ... این وسط من میمونم که هنوز وقت دارم ... البته مژیا و پرپرم همینطور ... کیمی هم که هنوز بچس ...  دخترا خلاصه دیگه یه فکری به حاله خودتون بکنین ... ترشی فروشی را نندازیم دیگه ...     دامادم ۲۰ سالشه ... باباهه هم پاشو کرده تو یه کفش به مامانه میگه که حالا که به حرف من نگوشیدی شوهرش دادی باید ۶ ماه دیگه عروسی بگیرن بره سره زندگیش ... هیچی دیگه اینام بشینن خاله بازی ...    

ولی خودمونیما ...دیگه بی شوخی ... تنها همین جمله وصفشه ...  

وای تو خیلی خری ...   

خدایی خریته ازدواج تو این سن ... خاله میگه ینی واقعا چرا شوهرش داد ؟ واقعا تنها جوابی که میشه و میخوره به این سوال همونی بود که بش گفتم :از ترس بی شوهری... فکو فامیله آینده نگره ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ... مایه لبخند و مسرتو شادمانیه یه عده زیادی شده ...به هرکی میگیم اول چشاش میزنه بیرون  - تو داری دروغ می گی ...+ دروغم چیه به خدا ...- نه بابا مگه میشه ...+ واااااا حالا که شده ...  این گفتگوهایه رایجه این چن روزه ی ماست ... بعدشم تا یه چن دقیقه ای میرن تو فکروکلی سوال پیش میاد... بعدشم از شوک خارج میشن می خندن...البته اطهار تاسفم میکنن ...

 همین دیگه ... با وجود یه همچین آدمایی دیگه دهنه آدم قفل میشه ...  

 فک کن در چه حد بوده که دهن من قفل شده ... واقعا عجیبه ... اصن میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصن داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه چیزا ..........

                                                                          امضا:مهدیس 

 

وااااااااااااای منکه دیوونه شدم ... آهنگ قبلی دیگه نمی خوند ... کلی ناراحت شدم ... ولی خوب اینم خیلی دوس دارم ...

اکیپ ما جینگولیا

سلام به همه ی دوستای عزیزم ...  چه جینگولی و چه غیر جینگولی ...  

تو این پست من قراره براتون از جینگولیا بگم ... یعنی اعضاشو نام ببرم و نظره شخصیمو راحبشون بگم ... فقط نظر شخصیمو    نه اون نکته های مهم و بارز توشون ...  

اینم از ما                

!.خودم : من ایده آلم خیلی باحالم  من بی نظیرم  من اورجینالم 

 ۲.سر دسته آجیام  محدثه معروف به محد  : کنار هیچکی مسخره بازیم تا این حد گل نمی کنه جز تو ... کنار هیچکیم اینقدر نمی خندم ... جز دختر خالم ... 

۳.آجی پرگل معروف به گلی : برام هیچ حسی شبیه تو نیست   کنار تو در گیر آرامشم    من عااشق تو یکی ام ... 

۴.آجی گیسوو معروف به آنتی بوی : یه وقتایی به داد آدم می رسی که آدم بدجوری در گیره و اصلا انتظارشو نداره ... هیچکیو انذاره تو اذیت نکردم ... اینم بگم که من فقط اونایی رو که دوس دارم اذیت می کنم  

۵.داداشم آرش : شاید فک می کردین این جزو ما نباشه غیر جینگولیا ... ولی هست ! هیچکی مثه تو از اون شعرای بند یکی نداره  ... ای ول ... 

۶.ساحل  عشقم  معروف به عمو هوتی یا هوتیلا : هیچکیو مثه تو دوس نداشتم ... (سوتفاهم نشه به قول گیسو من همتونو دوس دارم ولی با جورای متفاوت   گاهی هم یکی )  

۷.پریسا ی نامرد معروف به پرپر : یه نوع صمیمیت خاص باهم داشتیم ... هیچکیو مثه تو اینقدر حامیه باحال ندیدم ...  

۸.مژده و مژگان معروف به مژ میژ و میژ مژ یا مژیا (امیدوارم ببینی اینو) : اولین دوستای دوقلوم بودین ... ولی هیچ دوقلویی با این همه شباهت ظاهری و تفاوت اخلاقی ندیدم ... مژگان   آروم خانوم  سنگین   مژده   یار غار پریسا   رو هوا   مژگان جونم هیچکی مثه تو وقتی مریض می شدم نگرانم نبود و مژده جونم هیچکی به باحالیه تو هیپ هاپ نمی رقصید !!!!!!!!!!! 

۹.ملیکا جونم معروف به ملی : هیچکی مثه تو منو یاده فرشته ها نمیندازه   مخصوصا از لحاظ قیافه ... 

۱۰.پانیذ نفله جونم معروف به پانی :‌ هیچکی به پرروییه منو تو نبود و جرات نداشت ناخن بلند کنه ...  

۱۱.کیمیا جونم معروف به کیمی : تبریک عدد  ۱۱ که میدونی عدد مورد علاقمه به تو افتاد ... هیچکی مثه تو نمی تونس منو از خفه کردن ایکس بعد امتحان منصرف کنه ... با هیچکیم اندازه تو مشورتای مربوط به زبان(اینگیلسی)نداشتم ...  

۱۲.سما جونم   ما همون سما بهش میگیم : هیچکی مثه تو منو به این تکاپو ننداخت که دنبال یه راه یا یه آدم باشم که ف ی س ب و ک  رو   ح ک کنم ... حیف شد ... امر دیگه باشه منو دایی در خدمتیم ... 

۱۳. عاطفه جونم معروف به عاطی : هیچکی مثه تو منو به این فکر ننداخت که چطور میشه خواهرای ما جفتشون ۲۴ سالشون باشه اونوقت من بگم با خواهرم ۷ سال اختلاف سنی دارم و تو بکی من با خواهرم ۸ سال اختلاف سنی دارم!!!!!!!!! تو تیم والیبالونم با هیجکی اندازه تو و سما حال نکردم ...

۱۴.سپیده جونم   همون سپیده : موی کوتاه به هیچکی اندازه تو نمیاد  تازه صدایه اوپراییتم هیچکی نداره ... هیچکیم نمی تونس مثه تو با ملکه عذاب کنار بیاد ... 

۱۵.زهرای عزیزم : راستی تو هم همش ناخنات بلند بود ... چقد بالا از دست ما حرص خورد ... هیچکی مثه تو بهم فیلمایه باحال نداد ... اصلا فکرشم نمی کردم اون قبلنا که کسی باشه که فیلمی دیده باشه که من ندیدم ...  

۱۶. ریحانه معروف به ریحون استرس یا رو مخ : هیچکیو مثه تو ندیدم که اینقدر به شکاش اطمینان داشته باشه ...   من عاااشق این پارادوکسم ... توضیح میدم   هیچکیو مثه تو ندیدم که سر امتحان یا هر وقت دیگه به جوابایی که مطمئنه و می نویسه شک داشته باشه ...  تو هم زیادی استریلی که بیای نت ...  

۱۷.فرشته عزیزم که بعضی موقا میگفتیم بش فری : هیچکی مثه تو سر زنگ ورزش چادرشو نمیداد بهم که شلوارمو عوض کنم ... (یکی نیس بگه کو آدم چادری جز تو و پانی )  حیف تو هم نت بیا نیستی ...  

 

این تفاوتای رنگی که میبینی نظر رنگیه منه به جینگولیا ...            اینم عقیده های منه... 

جینگولیا به اون تعداد دیگه ی جینگولیا بگین بیان نت دل از خیابون بکنن ...  

حالا چه جینگولی هستی      چه غیر جینگولی  

در همون حدی که میشناسیم نظرت راجبم چیه ؟؟؟ من چه رنگی ام ؟؟؟؟

راستی غیر جینگولیای عزیز واسه دیدن جینگولیا میتونید برید خونه دوممون یعنی وبه محد  

 

                                                                                              امضا:مهدیس

 

  دوستای گلم اینو به در خواست داداشم آرش اضافه کردم ... یه سری به وبش بزنید قراره یه پست راجبه جینگولیا بزاره طفلی زیر لفظی می خواد ... اینجا ما تبعیض قائل نمی شیم ... زیر لفظی ماله همس...