..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

HAPPY BIRTHDAY

 

  

 

واسه خاطر تو امشب    خیابونو بند آوردم

 در خونتون دوباره    گلای قشنگ آوردم  

واسه خاطر تو امشب   اینجارو پارتی کردم 

دارم میرم کیکو بیارم زودی برمیگردم  

تولدت مبارک فدام بشی الهی  

آخ آخ دیگه وارد جزئیات نمیشیم .... 

 

بچه هاااااااااااااااااااااااا.... 

امرووووووووووووووووووووووووووز شبه ... تولدههههههههههه آرماااااااااااااااانه ... همگی یکصدا ... آرمان آرمانه هوووو هووووو    خود آرمانه هوووووو هوووووو ... 

بنده به شخصه تبریکمو بش گفتم ... فردا هم قراره کادو شو بدم که نمی گم چیه ..... 

 قبلنا فک میکردیم چقد خوش قدمه با به دنیا اومدنش ماه رمضونو ماه عسلوووووو اون حااااله خوبه که از همه مهم تره میاد ولی الآن میگیم چقد نحسه ... نیومده ماه عسل رف  

زندگیه ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

بگذریم ... بدویین بدویین تبریک بگین ... خودشم قراره جواباتونو بده  ... 

 و در آخر ... 

حلول ماه مبارک رمضان را بر تمامیه مسلمانان جهان تبریک می گوییم ... 

اینو من نگفتم تلویزیون گف ... منکه خودم واسه اومدنش عزا گرفتم ... آخه با اومدنش از اون حاااااله خوبه خبری نیس ... اصن این روزا حااااااله خوبه دیگه واسه هیچکس مهم نیس ...  یکی هم بیاد لطفا به من تسلیت بگه ...

  

 

 

این عکسو گذاشتم تا فراموش نکنین ... تا فراموشتون نشه اونایی که هر سال واسمون زحمت می کشیدن در حااالی که دیگرانم داشتن واسشون نقشه می کشیدن ... فراموش نکنین اونایی که شما رو فراموش نمی کنن ... ایشالا سال دیگه هم با دست پر بر می گردن ... ازتون می خوام به همه ثابت کنین که  کسی نمی تونه جای اینا رو بگیره ...                                                                             

  

 

 

                                                                            امضا:مهدیس 

 

 

من ماه عسل میخواااااااااااااااااااااام .................  


 

نظرات 18 + ارسال نظر
دنیای دانلود شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ http://donyayedownload.com

سلام من دنبال نویسنده میگردم برای سایتم اگه دوست داری بیا و با هم همکاری کنیم اگه موافقی یه رمز و پسوردی بهت میدم که مدیریت کامل مثل این سایتت داشته باشی فقط بگم که مطالب غیر اخلاقی مثل موزیک ویدیو و اهنگ غربی و فیلم های بد رو نمیتونی توی سایت بزاری .اگه موافقی بگو.راستی من یه دامه .com هم برای سایتم گرفتم که باعث افزایش بازدید میشه و چند تا هم نویسنده ثبت نام کردم . و خیلی مزایای دیگه . فقط ادرسه این وبلاگت رو توی نظر بگو تا اسم و پسورد برات بفرستم اگه خواستی.و نگران مطالبی که تا به حال فرستادی نباش من همه ی مطالب رو که روی سایتت فرستادی در عرض چند دقیقه میارم روی سایت خودم تا زحماتت هدر نره .و این که وقتی به سایت من میای چند تا تبلیغ رویه سایته باید بگم اگه من سودی کنم پولش بایو بین همه ی نویسنده های فعال تقسیم بشه و کسی که بیشتر مطلب فرستاده باشه بیشتر پول میگیره .

مهدیس:اونجا خیلی قاطی پاتی بود ... خیلی شلوغ بود ... اصن معلوم نیست چی به چیه ...
و یه موضوعی ....
اونجا تمام مطالب درباره دانلوده ... ولی مطالب من درباره همه چی هستش...
احتمالا هستم ...
آرمان:اگه دلت می خواد تولد منو تبریک بگو اگرم نه که برو یه جا دیگه کامنت بذار داداش !!!!!!!!!!!! اینجا تولد منه کادو نمیدی برو بیرون ...
مهدیس:شما ببخش آرمانه دیگه ... چه میشه کرد ........

goli شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

آرمان خان تولدت مبااااارک...ایشالا به همه ی آرزوهات برسی...شرمنده ی روی ماهت حوصله ندارم جنگولک بازی دربیارم...
تو و مهدیس که از هم قبیله ای هایید بهتر میدونید چرا...امسال ماه رمضون اصن یه جور دیگست...ای کاش میشد مث همیشه احسان میومدو واسمون این آرزو رو میکرد:ماهتون عسل...

ماهتون عسل.................
امضا:آرمان

گیسوووووووووووووو شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

سلاااااااااااام تولدآقاآرمان مبارک......ایشا....1000سال سالمو سلامت پیش مهدیس باشه..............وااااااااااااااااااااااااااای مهدیس با این آهنگ چه کردی امانمیدونم چرا هروقت گوشش میدم یجوری میشمممممم ....بیزارم از اینکه تمام عمرازروی عادت عاشقت باشممممممم هرجای دنیایی دلم اونجاست.................وااااااااااااای خدا.....شعراین آهنگ دیوانه کنندس.... حالابااین حالم که نمیدونم خوبه یابدچیکارکنم؟..............

مرسیییییییییییییییییییییی
سلامتو رسوندت اونروز می خواستم شخصا جواب سلام بدم
یه عالمه بوس واسه رفیقای قدیم (پرسیدمگفتن مجازی اشکال نداره)
امضا:آرمان

ملی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

تولددددد ارمان جان مبارک باشههههههایشالا 120 سال در کنار کسانی که دوسشون داره شاد و سلامت باشههه

مررررررررررررررررررررررسییییییییییییییییییییییییییییی گلم ...

آرش شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود.. مهدیس ظهر اومدم اولین نفر آپتو دیدم ولی نظر ندادم چون خبرم نکرده بودی!!! هه نه ولی جدی حال نداشتم الانم فقط واسه گل روی ماهت.. ماه روی گلت..روی گل ماهت... نمیدونم یه چی تو همین مایه ها... واسه همین اومدم.
تولد اون رفیقت هم اسمش چی بود؟!!! آرمین؟!!!! چی؟!!!آها آرمان تولدش مبارک... هه صدو بیست سال و اینام زیاده! فوق فوقش نود... دیگه به مهیدس ... صد دیگه به جون داداش راه نداره بیشتر... همون بسه!!! میخواد چیکار!والا
یعنی بشین دعا کن حسش بهم دست بده واستون آپ بذارم نمیدونم چرا حسش نی... میخواما ولی نمیشه... هه

مهدیس:درود اولین نفر گلی بود دعا هم می کنیم .........
آرمان:مرسی... دستت درد نکنه داشتیم داداش ؟؟ اصن میشه اسمه منو کسی یادش بره ؟؟؟؟؟؟؟ داریم مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محدثه شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااای ......ببین مهدیس چه کرده ..همه رو دیوونه کرده
تولد تولد تولدت مبارک ....مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا کیکتو ببد ...مواظب دست باش
اوووووووووووووووووووه اووووووووووووووووووووه
دومادمون تولدت مبارک

آرمان:حیف اینجا نمیشه وگرنه گیتارمو میاوردم میزدم تو هم میخوندی........

الهه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

سلام رفیق جون خوبی؟
بابا چی میگفتی تو وبم با خودت در گیر بودیااااا
عزیزم لینکوندمت منو هم به اسم وبم

سلام رفیق جون خوبم ...
عادت میکنی......
منم فرستادمت تو لینکدونی ........
امضا:مهدیس

sahel یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

amu arman tavalodet mobarak............
chi begam faqt eshala sale bad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maheton asal
makhsosan mahe mahdis jonam ke be jone kamyar kheyli basash narahat shodam asan engar man GHOLAMREZA ro nemitonam bebinam...
migzare

آرمان :
سلام
مرسیییییییییییی در حد عمو سن ندارم
ولی دوس داشتم عمیه دختر تپلو نازی مثه تو بودم
((ماهم که عسسسسسسسسسسسله))
ولی ای کاش داداش احسانم بود
مهدیسم که ... قول میدم برم با بچه های پادگان ضیارو ترور کنم واسش دیگه خودشیرینی نکنه پا تو کفش بزرگترش نذاره لقمه بزرگتراز دهنش ور نداره!!!
برم بند 1 اوینم ملالی نیس

از هفت دولت آزاد یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ http://az7dolatazad.blogfa.com

سلام بازم سر درآوردیم از وبلاگ یکی از بچه ها ی قبیله ماه عسل عکس و موسقی وبلاگت داغ دلمو نو تازه میکنه!ماه هم برای نبود ماه عسل پست گذاشتیم خوشحال میشیم یکی از اعضای این قبیله رو دعوت کنیم که بیاد به وبلاگمون. منتظرتیم

مهدیس:سلام ... ببین دیگه خودم چه حااااااااااااااااااالی دارم ...
اومدم سر زدم ...
آرمان:قبلا گفته بودم که !!!!!!!!!!!! یا تولدمو تبریک میگین کادو میدین یا واسه این پست کامنت نمیذارین.
چن دفه یه چیزیو باید بگم آخه ...........

الهه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

سلام رفیق بیدو بیا اینجا

سلام رفیق بدو بدو اومدم اونجا.........
مهدیس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.