..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

بازم تولد ..............

ماشالا ماشالا آبانیا کولاک کردن ..... 


امشبم که شب تولدههههههههههههههههههههههه ....


در اصل 20 و دومه 


به افتخارششششششششششششششششششش .....


محد محده هوووووووووووووووو هووووووووووووووو 


آجی گلم تولد مبارک ... 


بغل دستی گلم .... 


بپر فوت کن 



من ازینا میخواااامااااااااااا ...




واااااااااااای ضعف کردم ... کیت کت ... اسمارتیز .... 


بیا وسط .... :)))

حالا همه دسسسسسسسسسسسسسسس ...

اینوریااااااااا ........ اونوریااااااااااا ....  وسطیااااااا .... اون تهیااااااااااااااا ...

شما خانوم ... شما... شمایی که کنار اون آقاهه وایسادی مثه ... نگا میکنی ......... یکم از اون آقا یاد بگییر دس بزن ... 

خودتونو آماده کنین میخوام یه حقیقتیو بازگو کنممممممممممممم 

فردااااااااااااااااااااااااااااااا ... 

20 آباااااااااااااااااااااااان ...

تولد گیسو جونمهههههههههههههههههه .....

به افتخارششششششششششششش .... 

گیسو جونم تولدت مبارکککککککککک ....

110 سالگیتو به نیت 110 جشن بگیریم 

اینم کیکت ..........

دیدم به کتاب علاقه داری 




بگیرش در نره کیکو برد دزد




هر چی آرزوی خوبه ماله تووووووووووووووووووووو ...........

بپر فوت کن ...

آرزوهای من یادت نره




هر کاریش میکنم کوچیک نمیشه ......

لحظه .. خوشبختی

*برای همین چند لحظه ی عمر 

تو هر لحظه دنیامو از من بگیر 

فقط این یه رویا رو با من بساز 

همه آرزوهامو از من بگیر 

برای همین چند لحظه ی عمر 

همه سهم دنیامو از من بگیر 

فقط این یه رویا رو با من بساز 

همه آرزوهامو از من بگیر .............



* نه اینکه تو نمی دونی ولی این درد بی رحمه 

یه چیزیایی و تو دنیا "فقط یک مرد" میفهمه 

تمام روز میخندم تمام شب یکی دیگم 

من از حالم به این مردم دروغای بدی میگم 

یه عمره با خودم میگم خداروشکر خوشبخته 

خداروشکر خوشبختی چقدر این گفتنش سخته ........... 


عاشقانه هاااااااااااااااااااااااااا ....

وااااااااااااااااااای سلامو اینارو ولش کن بریم سر اصل مطلب ..................

عاشقانه های عمو احسااااااااااااااااااااان بلااااااااااخرهههههههههههههه اومددددددددددددد 

واااااااااااااای عزییییییییییییزمممممممممم همه ترانه هاش واسه روزبسسسسسسسسس 

یه درصد فکر دانلود کردنشونو نکنینااااااااااااااااا ....

گلی که با خودمه  گیسو ام گلی حل میکنه  اصن گیسو جونم رو حرف من نمیحرفه 

بقیه جینگولیام اگه اورجینال نخرن خودم چکیشون میکنم  

دیگر دوستانم لطفففففف میکننننن اورجینال می خرن .... 

مرسیییییییییییییییی ... 



بعدا نوشت : 

نمیخواستم قالب مشکی بذارم اما دیدم خیلی به آهنگ وبم میخوره ....

اگه آلبوم عمو احسانو گوش ندادین حتمااااااااااااا آهنگ وبمو گوش بدین ... 

راستی بچه ها این بچه هه شبیه پریسا نیس ؟؟؟؟ 


بعدا بعدا نوشت :

آقا با اکسپلورر نیاین ..... با قالبم نمیخونه ... 

فایر فاکس باشه .... ترجیحا گوگل کروم .... این یکی حیلی بهتره ....