..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

بدونـــــــــــــــــ عنوانــــــــــــــــــــــــ

سلام به همه ... 

یه چن روز نبودم دلتون واسم تنگ شده بودااااااااااااااااااا ... 

مسافرت بودم ... رامسر ... جای همتون خالیــــــــــــــــ‌ بود ...  

هوا عالیــــــــــــــ‌ ... جای خوب ...  

 

یه خاطره کوچولو میگم از احسان یکم بخندیم ... 

- داشت بارون میود ما تو بالکن نشسته بودم من یه پتو مسافرتی پیچیده بودم دورم زیر بارون بودم داشتم کیف میکردم میچرخیدم ... احسان : واااااااااای سوختم سوختم ... (حالا هوا سرد بودا) رفتم بغلش کردم پتو رو پیچیدم دورش گف آخیـــــــشـــــــــــــــــــ یخ کردمــــــ :دی ... ینی یه همچین بچه ایه که همه چیو چپه میگه ... روشنو خاموش ... بالا و پایین و اوووووووووووووفـــــــ ... 

 

هــــــــــــــــــــــی روزگار ... همه ی عالم این چن روزه فهمیدن من یه چیزیم شده ... سر کلاس هفته ی پیش معلمه میگه مهدیس چرا ساکتی چرا حرف نمیزنی یه جوری نگام کرد گفتم الآن گریش میگیره ... بخخخخخخخخخخخخخخخخخدا ... امروز بعده ۴ جلسه رفتم سرکلاس میگه خیلی وقته ندیدمت دلم برات تنگ شده ... برا خودتو خنده هات ... گف جای خنده هات تو کلاس خالی بود گفتم دس شما درد نکنه دیگه پس خودم چیـــــــــــــــ ؟؟؟؟؟؟؟؟ کم کم دارم بش شک میکنمااااااااا ... مشکوک میزنه ... خوبه خانومه وگرنه سرکلاسش نمیرفتم ... بعضی موقعا یه چیزایی میگه  ...  

 

تو پست قبل میخواستم آلبوم جدید گوگوشو تشریح کنم دیدم طولانی شد بیخیل شدم ... سه تا از ترانه هاش واسه استاد روزبس ... اعجاز و برای من و بهشت ... ترانه هاشون فوق العادس مخصوصا اعجاز که بی نظیره ... البته من برای منم خیلی دوس داشتم ولی با صدای این اصن نمیتونم تحملش کنم ... من از همون اولم صدای گوگوشو دوس نداشتم ... اصـــــــــــــــــلا ... ولی تا بخوای هنگامه رو دوس دارم ... مخصوصا این آهنگ خالکوبی که عاشقشـــــــم ... عالیـــــــــــــــه ... تو اعجاز جیغ جیغ میکنه دوس ندارم ... واقعا اگه اینا رو هنگامه میخوند میترکونداااااااااااااا ... مثه آلبوم جدید عمو احسان که قراره بترکونه ... ترانه هاشو استاده عزیزم گفته ... تو وبه استاد تو قسمت نظرا گفته بودن که افتادو تو مهر ... نمیدونم دیگه حالا ...   

 

میخواستم قالبه جدیدو از مهر بذارم طاقت نداشتم ... قسمت پیجا برین ترانه ها روزبه رو گذاشتم با لینکه دانلود ... البته هنوز کامل نیس یه سری از لینکارو نذاشتم ایشالا وقت شد میذارم ... راستی اومدم ترانه احسان جونی رو هم بذارم دیدم اون لینکی که ازش دانلود کردم و واستون گذاشته بودم ف.ی.ل.ت.ر شده ... خلاصه که واسه دله شماها یه لینک دیگه پیدا کردم ... 

آهنگ جدید باحاله نه ؟؟؟؟

 عزیزم مخمل

 

 خوب حالا اصل مطلب ... 

رو ادامه مطلب تا بگم ...

ادامه مطلب ...

هم :))))))))))))))))))))) هم :((((((((((((((((((((((

 

تعجب نکنین بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااا... 

بخخخخخخخخخخخخدا آهنگه وبو خودم گذاشتمممممممممممم ... 

آهنگشو دوس دارم خیلی باحاله معنیشم قشنگه ... 

ولی با همه این تفاسیر هنوز از خودش خیلی خوشم نمیادااااااااااااااا... 

اگه آهگ نیومد یه ذره صب کنین میاد ...  

 

 

*ینی من اگه یه روز از عمرم باقی مونده باشه دره این بلاگ اسکایو تخته میکنم ... حالا ببینین کی گفتم ... ینی پیر شدم اینجا ... دو ساعته دارم پست میذارم با کلی عکسو اینا ... عکس احسان کوچولوام گذاشته بودم ...  

ینی عمرا دیگهههههههههه وقتمو بذارم همه اونارو بذارم ... حالا چون شمایی یه سریشو میگم ...

 

  

 

*همین اول بگم چن روز پیش یه آهنگ اومد از فرزاد فتحی به نام طاعون که شاعرش استاد روزبه عزیزمه (آرش اگه تو استاد داری مام استاد داریم حالا چه شادمهر چه روزبه بلاخره صنفامون فرق میکنه دیگه) لینکه دانلودشو میذارم ... گیتارالکتریک داره خیلی دوس دارم قشنگه ...  

  طاعون

 

 

 

این عکسه هم خیلی باحاله دوسش دارم ... بیچاره پوکید کاملا ...  

 

*قضیه اون چن روز نبودنمم این بود که ویندوز عوض کرده بودم و نه وایرلس داشتم نه لن حتی و پکه سی دی هامم گم شده بود بعده ۵ روز پیدا شد اومدم ... تو قبلیه کامل توضیح داده بودم ... دیگه با همین توضیح کوتاه بفهمین که اصاب نمونده واسم  ینی عااااااااااااالی بود پستم ...  

 

*فکنم باید یه قسمته قصه های منو بابامم بذارم ... بش میگم بابا حست چیه اگه من شعرامو بدم به یه خواننده بخونه میگه خوشحال میشم     روزگاری داریم ما اینجا از دست این دوتا ... اونجام از بقیه ... اصن یه وضی ... 

 

** از همین تریبون و چن روز زودتر تولده کیمیا جووونم رو تبریک میگمممممممممممم ... میدونم بهم نگفتی خودم دیدم  ... دوستان تولده کیمی بیستمه سریعا بهش تبریک بگین از همین تریبون  اینم زودتر نوشتم چون اونروز نمیتونم پست بذارم ...  

جالا بدو شما رو فوت کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

 

اینم حرفه دلت تو سخنرانی آخر  

 

 

  

 

میدونم عزیزم چقد اینو میگین آخه بخدا فهمیدم هر جا باشم کلا محفل خاص میشه  

 

بلاخره آپمممممممممممممممممممم ...

در راستای به وجود آمدن تنوع در اینجا تصمیم گرفتم در مورد فیلمای ایرانی و خارجی بنویسم ... از اونجایی که کیفیت فیلمای خارجی در حد فیلمای خودمون نیستو به گرد پای اونام نمیرسه اومدیم نوع فیلمارو بررسی کنیم ببینیم چه چیزی باعث این موفقیتا شده ... 

 

خارجی                                                ایرانی           

 

جنگی                                         ماجراهای ازدواج رزمنده و پرستار در جبهه 

درام                                            ماجراهای ازدواج های معمولی/ روزمرگی های ازدواج  

تخیلی                                        ماجراهای ازدواج های غیرممکن  

ترسناک                                      عواقب ازدواج های بدون تحقیق قبلی  

کمدی                                         ماجراهای ازدواج دو کمدین  

علمی / مستند                            ماجراهای ازدواج دو دانشمند  

پلیسی                                       ازدواج درحال دستگیری مجرم یا در جال ارتکاب به جرم  

تاریخی                                       ماجراهای ازدواج های سنتی  

کوتاه                                          ماجراهای ازدواج های موقت   

رومنس                                  هر فیلمی که الناز شاکردوست توش بازی کنه   

 

خووووووووووووووووووووووب دوستان ... دلایل محبوبیت سینمای ایران رو براتون شرح دادیم ... خلاصه که برین حاااال کنین با این فیلمای قشنگمون ...  

  

*بلاخره بعععععععععععععععععده یه هفته آپم ... بخخخخخخخخخخخدا سرم شلوغ بود ...یه سری از دوستان در جریان بودن که من یه فاینال سخت داشتم که با یه امتحان مانند دیگه تو یه روز افتاده بود .......خلاصه که جفتشون به خوبی و خوشی پایان یافتند ...

 

*امروز یاده یه خاطره افتادم :  از اونجایی که این قصه ی زبان رفتن من سر دراز دارد و نمیدونم چرا تموم نمیشه دوم راهنمایی بودم     قرار بود یه سری از بچه به یه سری دیگه زبان یاد بدن چون اونا مشکل داشتن و ماهم معلم با مسئولیتی!!!!!!!!!! داشتیم   ... خوب طبیعتا منم جزو اونایی بودم که باید درس میدادم ... این وسط یکی افتاد به من که  نگم بهتره ... اصن یه وضی ... کار من این بود هر دفه که ۶ ساعت براش توضیح بدم از اونایی که معلمه خودم سر کلاس نمیداد مدرسه که پیشکش ... تازه مدرسمون عالی بود ... خوب میگفتم ... من توضیح میدادم اونم تمام مدت اینجوری بود  بخخخخخخخخخخخخدا دقیقا همینجوری بود الآن خندم میگیره از یادآوری قیافش ... منم کلیییییییییییییی خوشحال میشدم میگفتم فهمیدی ؟؟؟؟ میگف نه         من    .... هیچی دیگه آخر انصراف دادم تا یه هفته ام طرفش نمیرفتم ...    

  

 حضوره منو تو بازی استقلال  پرسپولیس جمعه حس کردین؟؟  

مهدیس خودرو ... نمیخواستم بگم ریا شد ولی خوب بابامه دیگه ...   

 

*یه سوال دارم از همه ... منو گیسو توش موندیم شما بگین چیکار کنیم ... 

یه آدمی هس سر کلاس حسابان (امان از دست این کلاس تابستونیاااااااااااااااااااانمیدونم کی مخمو زد برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) گوشی شو درآورده با خواهرش اس ام اس بازه کرده میس انداخته اونم زنگیده مستر معلمم یه عالمه بش گفته گوشیتو جم کن گوش نکرده ... هیچی دیگه گوشیشو ازش گرف برد داد دفتر ... بش میگیم یه معذرت خواهی میکردی اقلا ... میگه کار اشتباهی نکردم  تازه مستر معلم با تمام باحالیش خیلی عصبیه ... ولی هیچی بش نگف ... رفته دفتر با کلی خواهش کرده گفته گوشیمو بدین گفتن چرا اس ام اس بازه میکردی میگه خواهرم بود  خوب به اون چه که کی بود ایشششش   گوشیو گرفته میگه دفه دیگه گوشیمو جلوش درمیارم بسوزه ...   

من خودم تو اذیت کردن معلما کلا لنگه ندارم  ولی این بنظرم خیلی بی ادبی بود ... 

حالا موندیم منو گیسوووو بش چی بگیم ...    

شما به همچین آدمایی چی میگین ؟؟؟؟؟؟