..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

بلاخره آپمممممممممممممممممممم ...

در راستای به وجود آمدن تنوع در اینجا تصمیم گرفتم در مورد فیلمای ایرانی و خارجی بنویسم ... از اونجایی که کیفیت فیلمای خارجی در حد فیلمای خودمون نیستو به گرد پای اونام نمیرسه اومدیم نوع فیلمارو بررسی کنیم ببینیم چه چیزی باعث این موفقیتا شده ... 

 

خارجی                                                ایرانی           

 

جنگی                                         ماجراهای ازدواج رزمنده و پرستار در جبهه 

درام                                            ماجراهای ازدواج های معمولی/ روزمرگی های ازدواج  

تخیلی                                        ماجراهای ازدواج های غیرممکن  

ترسناک                                      عواقب ازدواج های بدون تحقیق قبلی  

کمدی                                         ماجراهای ازدواج دو کمدین  

علمی / مستند                            ماجراهای ازدواج دو دانشمند  

پلیسی                                       ازدواج درحال دستگیری مجرم یا در جال ارتکاب به جرم  

تاریخی                                       ماجراهای ازدواج های سنتی  

کوتاه                                          ماجراهای ازدواج های موقت   

رومنس                                  هر فیلمی که الناز شاکردوست توش بازی کنه   

 

خووووووووووووووووووووووب دوستان ... دلایل محبوبیت سینمای ایران رو براتون شرح دادیم ... خلاصه که برین حاااال کنین با این فیلمای قشنگمون ...  

  

*بلاخره بعععععععععععععععععده یه هفته آپم ... بخخخخخخخخخخخدا سرم شلوغ بود ...یه سری از دوستان در جریان بودن که من یه فاینال سخت داشتم که با یه امتحان مانند دیگه تو یه روز افتاده بود .......خلاصه که جفتشون به خوبی و خوشی پایان یافتند ...

 

*امروز یاده یه خاطره افتادم :  از اونجایی که این قصه ی زبان رفتن من سر دراز دارد و نمیدونم چرا تموم نمیشه دوم راهنمایی بودم     قرار بود یه سری از بچه به یه سری دیگه زبان یاد بدن چون اونا مشکل داشتن و ماهم معلم با مسئولیتی!!!!!!!!!! داشتیم   ... خوب طبیعتا منم جزو اونایی بودم که باید درس میدادم ... این وسط یکی افتاد به من که  نگم بهتره ... اصن یه وضی ... کار من این بود هر دفه که ۶ ساعت براش توضیح بدم از اونایی که معلمه خودم سر کلاس نمیداد مدرسه که پیشکش ... تازه مدرسمون عالی بود ... خوب میگفتم ... من توضیح میدادم اونم تمام مدت اینجوری بود  بخخخخخخخخخخخخدا دقیقا همینجوری بود الآن خندم میگیره از یادآوری قیافش ... منم کلیییییییییییییی خوشحال میشدم میگفتم فهمیدی ؟؟؟؟ میگف نه         من    .... هیچی دیگه آخر انصراف دادم تا یه هفته ام طرفش نمیرفتم ...    

  

 حضوره منو تو بازی استقلال  پرسپولیس جمعه حس کردین؟؟  

مهدیس خودرو ... نمیخواستم بگم ریا شد ولی خوب بابامه دیگه ...   

 

*یه سوال دارم از همه ... منو گیسو توش موندیم شما بگین چیکار کنیم ... 

یه آدمی هس سر کلاس حسابان (امان از دست این کلاس تابستونیاااااااااااااااااااانمیدونم کی مخمو زد برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) گوشی شو درآورده با خواهرش اس ام اس بازه کرده میس انداخته اونم زنگیده مستر معلمم یه عالمه بش گفته گوشیتو جم کن گوش نکرده ... هیچی دیگه گوشیشو ازش گرف برد داد دفتر ... بش میگیم یه معذرت خواهی میکردی اقلا ... میگه کار اشتباهی نکردم  تازه مستر معلم با تمام باحالیش خیلی عصبیه ... ولی هیچی بش نگف ... رفته دفتر با کلی خواهش کرده گفته گوشیمو بدین گفتن چرا اس ام اس بازه میکردی میگه خواهرم بود  خوب به اون چه که کی بود ایشششش   گوشیو گرفته میگه دفه دیگه گوشیمو جلوش درمیارم بسوزه ...   

من خودم تو اذیت کردن معلما کلا لنگه ندارم  ولی این بنظرم خیلی بی ادبی بود ... 

حالا موندیم منو گیسوووو بش چی بگیم ...    

شما به همچین آدمایی چی میگین ؟؟؟؟؟؟

نظرات 24 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ق.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

سلام مهدیس جونی بالاخره آپیدی؟؟؟؟؟؟
تو چرا فیلم ایرونیو با خارجی مقایسه کردی آبروی خارجیارو بردی که
واقعا برا فیلمای ایرونی خودمون متاسفم
عجب پسره پرویی بودااااااا
اینقد زبون دراز البته حرف که نمیزد همینش معلمتو میسوزونه دیگه

سلام الی جونی آره بلاخرهههههههههههههههههه ...
ای وااااااااااااای دیدی چی شد اصن حواسم نبود
حالا چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعاااااااااااااااااااااااااا...
چی شد که فک کردی پسر بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختره بخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخدا ...
منو گیسو حاااااااااااااااااااااالمون خراب بود بجای اون ...

الهه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

سلام اومدم دیدم قالبم نیس منم اینو گذاشتم
عشقولانست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی من عاشق شدم؟
پس چرا خودم نمیدونم؟
آهنگشم عوض میکنم خیلات راحت...
اونم عشقولانه میزارم که مطمئن شی عاشقم

قالبت پیچک بوده؟؟؟؟ جدیدا محدودیت دار شده واسه بلاگفا ...
نههههههههههههههههه ... شکسته عشقولانس ...
این روزها همه عاشقند ... شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولش همینجوریه ... آدم بعدش میفهمه ... مگه فیلم ایرانی نمیبینی؟؟؟؟ رمان ایرانی نمیخونی؟؟؟؟؟ نه که خودم خیلی میبینم میخونمممممممممم ...
آففففففففففرین دختر ...
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ...
نرو از دستم ...

الهه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

آره پیچک بوده به خودش چه جراتی داده که ما رو محدود میکنه؟
منم میرم از یجا دیگه میارم فکر کرده قالب قحطه؟
نه از من خیالت راحت هنوز عاشق نشدم که بخوام شکست بخورم

میبینی مردمووووووووووووووووو ایشششششششششش ...
آففففففففففرین اصن درستش همینههههههه
میییییییییییییدووووووووووووووووووووونم ...

الهه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

بیا از این یکی لذت ببر

آممممممممممممممممممممدم

ربولی حسن کور دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
بهش بگین دیگه گوشیتو سر کلاس درنیار :دی

سلام
دکتر من واقعا از شما برای این جواب قانع کنندتون متشکرم ...
اگه شما نبودین من چیکار میکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرش دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود... چطوری؟!! سینمایی که پرفروش ترین فیلمش کلاه قرمزی باشه(البته من خعلی قبولش دارم) همینه دیگه... به خدا یعنی یه فیلم نتونسته رو دست این کلاه قرمزی بزنه!!!
اون آدمه هم کلا بهش چیزی نگی بهتره!!! نرمال نیس... والا از کسایی که میخوان با بعضی کارا تظاهر به پررویی و بزرگی و غرور کنن خوشم نمیاد.. همین دیگه...

درود ... خووووووووووووووووووووووووب ...
کلاقرمزی که عشقمههههههههههههه مخصوصا بره ... فامیل دور پسر عمه پسر خالههههههههههههه ... کلا عاشقشونممممممم ...
باشه نمیگم ...
دقیقا میگف غرورم میشکنه معذرت خواهی کنم ...
پای غرور وسط باشه کلا یه پدیده ای ام ...
میدونین که ... کلا لنگه ندارم بس که خوبم ...

کیمی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

فیلم ایرانی==>آموزش راه های مختلف ازدواج، دزدی و کلاه برداری!!!!!!
من بودم بهش میگفتم اینسری به خوده مستر معلم زنگ بزن سر کلاس سرکارش بذار دوره هم بخندیم!

بهله بهله ...
بعد شماره این مستر معلمو دقیقا از کجا بیاریم؟؟؟؟؟؟؟؟
گوشیش بنده جونشه ...
باور کننننننننن ...

الهه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

سلام دستم درد نکنه حالا دیگه داری تبلیغ همراه اول میکنی؟؟؟؟؟؟
زود راسشو بگو چقد گیرت میاد اگه خوبه تا منم تبلیغ کنم
البته برا تبلیغ من اینجوریم
ای بابا حرف اصلیم یادم رفت نمیزاریاااااااا
بدو بیا تفلد دارم

کیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تبلیغ کجا بوووووووووووووووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اومدم آخخخخخخخخخخخخخجوووووووووووووون

الهه چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ق.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

خیلی خوش گذشت یعنی ترکوندیاااااااااااااامرسی


خواهششششششششششششش
بازم خواستی میاماااااااااااااااااااااااااااا....

sahel چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

elnaz shakerdost khobe....

نه
متنفرم ازش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.