..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

هم :))))))))))))))))))))) هم :((((((((((((((((((((((

 

تعجب نکنین بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااا... 

بخخخخخخخخخخخخدا آهنگه وبو خودم گذاشتمممممممممممم ... 

آهنگشو دوس دارم خیلی باحاله معنیشم قشنگه ... 

ولی با همه این تفاسیر هنوز از خودش خیلی خوشم نمیادااااااااااااااا... 

اگه آهگ نیومد یه ذره صب کنین میاد ...  

 

 

*ینی من اگه یه روز از عمرم باقی مونده باشه دره این بلاگ اسکایو تخته میکنم ... حالا ببینین کی گفتم ... ینی پیر شدم اینجا ... دو ساعته دارم پست میذارم با کلی عکسو اینا ... عکس احسان کوچولوام گذاشته بودم ...  

ینی عمرا دیگهههههههههه وقتمو بذارم همه اونارو بذارم ... حالا چون شمایی یه سریشو میگم ...

 

  

 

*همین اول بگم چن روز پیش یه آهنگ اومد از فرزاد فتحی به نام طاعون که شاعرش استاد روزبه عزیزمه (آرش اگه تو استاد داری مام استاد داریم حالا چه شادمهر چه روزبه بلاخره صنفامون فرق میکنه دیگه) لینکه دانلودشو میذارم ... گیتارالکتریک داره خیلی دوس دارم قشنگه ...  

  طاعون

 

 

 

این عکسه هم خیلی باحاله دوسش دارم ... بیچاره پوکید کاملا ...  

 

*قضیه اون چن روز نبودنمم این بود که ویندوز عوض کرده بودم و نه وایرلس داشتم نه لن حتی و پکه سی دی هامم گم شده بود بعده ۵ روز پیدا شد اومدم ... تو قبلیه کامل توضیح داده بودم ... دیگه با همین توضیح کوتاه بفهمین که اصاب نمونده واسم  ینی عااااااااااااالی بود پستم ...  

 

*فکنم باید یه قسمته قصه های منو بابامم بذارم ... بش میگم بابا حست چیه اگه من شعرامو بدم به یه خواننده بخونه میگه خوشحال میشم     روزگاری داریم ما اینجا از دست این دوتا ... اونجام از بقیه ... اصن یه وضی ... 

 

** از همین تریبون و چن روز زودتر تولده کیمیا جووونم رو تبریک میگمممممممممممم ... میدونم بهم نگفتی خودم دیدم  ... دوستان تولده کیمی بیستمه سریعا بهش تبریک بگین از همین تریبون  اینم زودتر نوشتم چون اونروز نمیتونم پست بذارم ...  

جالا بدو شما رو فوت کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

 

اینم حرفه دلت تو سخنرانی آخر  

 

 

  

 

میدونم عزیزم چقد اینو میگین آخه بخدا فهمیدم هر جا باشم کلا محفل خاص میشه  

 

نظرات 25 + ارسال نظر
کیمی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

وااااای مرسی عزیزم... اصلا فک نمی کردم یادت باشه!!
خیلی خوش حال شدم
ایشالا تو تولدت جبران کنم!!

این عکسه هم که آخر گذاشتی باز نمیشه درستش کن.

بازم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم عزیزم بلاخره مهدیسم دیگه ... کلا تو کار سورپرایزو اینام ...
حتما باید جبران کنی او جبرانو از تو حلقت میکشم بیرووووووووووووون :دی
ف.ی.ل.ت.ر ه؟؟؟؟؟؟؟
واسه من میاد کههههههههههه ...
دوباره ببین اگه نیومد متنشو بت بگم

کیمی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

این قدر خوشحال شدم یادم رفت شمامو فوت کنم!!
بذار آرزو کنم
.
.
.
.
فووووووتهههههههههه فووووووتههههههههه

اول واسه من آرزو میکردی دیگههههههههههههههههههه
هنوز دیر نشه بدو ...

گیسووووووووووووووووووو پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

به به مهدیس جونم دوباره چه کرده؟قالبودوووووووووووس دارم خییلی خوفه....واااااااای کیییییییمی جووووووووووووووووونم تولدت مبارک عششششششششششششششششقم فقط توروخداااااااااا مراقب خودتودستت باش ازاین به بعد..بابایه سال بزرگترشدی............... بازم تولدت مبارک.....

همه رو دیوونه کرده ...
کیمی جان با شماس از من دیگه کاری ساخته نیس ...

Ghasedak پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com/


سلام علیکم خواهر

میگما این حس بی آپی تو وجود منم هست اتفاقا همین الآن یه پستم گذاشتم راجع بش

و اینکه تفلد کیمی جان هم مبااااااااااارک باشه

سلام علیکم برادر
آره میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟
کیمی جان با شماس ...

سما پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

وااااااااااااااای کیمیا تولدت مبارک
پیشاپیشششششششششش
مهدیس جونم عالیییییی بود
منم عاشق این اهنگ شدم خیلی قشنگه

خواهشـــــــــــ میکنممممممممم
آره دوسش دارم آهنگوووووووووووووو ...
کیمی جان بقیش با شما ............

کیمی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

حتما یه آرزوی سفارشی برات میکنم!
عکسه بازم باز نشد ، متنشو بنویس برام.
راضیه جونم مرسی عزیزم...باشه چشم مراقبم!!

آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین ...
اینه متنش :
Thanks so much for your wishes !
you made my birthday...
All the more special !
راضی جان بقیش با تو .............

یکی از مادوتا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام مهدیسی !!
مگه اینکه معنی اهنگت قشنگ باشه خودش که چنگی به دل نمیزنه
از این بلاگ اسکای نگو یه قالب قشنگ که بهش بخوره نداره
راستی تولد خودت کی هست سورپرایزت کنم؟!
فدات

سلام یکی ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ...
نگووووووووووووووووووووووووووو دوسش دارمـــــــــــــــــــــــــــــــ ...
از بلاگ اسکای متنفرممممممممممممممممم ...
حدس بزن چه ماهی ام... نیمه دومی ام ...
قربونت ...

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
من همیشه پیش از زدن دکمه انتشار از همه چیزی که نوشتم یه کپی میگیرم شما هم همین کارو بکنین

سلام
منم کپی گرفتم ولی چون که عکسه اولش بود فقط عکسو کپی گرف منم حواسم نبود بعدشم دیگه دیر بود

الهه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ق.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

بدویین بیایین مهدیس آپ کرده
آهنگه من از آهنگه تو قشنگتره هاااااا
کیمی جونی تولدت مبارک این مهدیس دیگه قصد آپ کردن نداره تا 20 مثله اینکه

بدویین جم شین این اتفاق هر ۲۰۰ سال یه بار میوفته
من اینو دوسسسسسسسسس دارم خوووووووووووووووب ...
اوووووووووووووووووه ۲۰ کوچیکشه نمیدونی که کی میخوام آپ کنم ...
کیمیییییییییییییی بدوووووووووووو ...

[ بدون نام ] جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

دختر تو خواب نداری ساعت 3 نصف شب؟!!!

من که فهمیدم کی هستی ولی جانه من دفه بعد اسمتو بنویس سرگیجه گرفتم ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.