..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

عاشقانه هاااااااااااااااااااااااااا ....

وااااااااااااااااااای سلامو اینارو ولش کن بریم سر اصل مطلب ..................

عاشقانه های عمو احسااااااااااااااااااااان بلااااااااااخرهههههههههههههه اومددددددددددددد 

واااااااااااااای عزییییییییییییزمممممممممم همه ترانه هاش واسه روزبسسسسسسسسس 

یه درصد فکر دانلود کردنشونو نکنینااااااااااااااااا ....

گلی که با خودمه  گیسو ام گلی حل میکنه  اصن گیسو جونم رو حرف من نمیحرفه 

بقیه جینگولیام اگه اورجینال نخرن خودم چکیشون میکنم  

دیگر دوستانم لطفففففف میکننننن اورجینال می خرن .... 

مرسیییییییییییییییی ... 



بعدا نوشت : 

نمیخواستم قالب مشکی بذارم اما دیدم خیلی به آهنگ وبم میخوره ....

اگه آلبوم عمو احسانو گوش ندادین حتمااااااااااااا آهنگ وبمو گوش بدین ... 

راستی بچه ها این بچه هه شبیه پریسا نیس ؟؟؟؟ 


بعدا بعدا نوشت :

آقا با اکسپلورر نیاین ..... با قالبم نمیخونه ... 

فایر فاکس باشه .... ترجیحا گوگل کروم .... این یکی حیلی بهتره .... 

نظرات 27 + ارسال نظر
سما یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

من پول ندارممیرم دانلود هرکی خواست بگه خودم بهش میدم

سما میبینمت فردا دیگههههههههههههههه ...
اگه دانلود کردی دیگه نیا مدرسه

مهبوبح یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

سلامممممممممممممممم محدیث جونم!
حالا ما بخایم بریم بخریم باس به آقا فروشنده هه بگیم چی میخوایم؟؟؟؟؟؟

سلام مهبوبح جونممممممممممممم ...
باید بگی همونی که خیلی نایسهههههههههه

جیک جیک یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

اخه اجی...او این وضعیت بد اقتصادیه خانواده ی ما ...تو که در جریان ماست سون هستی ..داره به هشت تومان میرسه
از من انتظار داری ارجینالشو بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو عمو برام امضا کنه مجانی بفرسته خو ....شی میشه مگه؟

خودم برات میخرم آجی ...
ماست سون
باشه ببینم چیکار میتونم واست بکنممممم .........
عمووووووووووووووووو .....

جیک جیک یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

اجی ...من ژست گزاشتم ..برو ببین ..فقط فحشای ناجور نده فیلتر شیم.ههههههههههههههه

فدای اون ژستت

الهه دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

آجی زحمتشو بکش پس یکیم واسه من جور کن مگه چی میشه خو؟؟؟؟؟

نه دیگههههههههه نداشتییییییییییم ...
اون آجیم دلیلش موجهه ...
قیمت مصالح رفته بالااااااااااااا

Reyhaneh دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

غابل طوجه جیک جیک جان: برای بار آخر بحط اختار میدم... !!!

چته ریحانه ؟؟؟؟؟؟؟؟
چیی میگییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوبیده شدی تو دیوار

ملی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام مهدیس جان.واااااااااای این آهنگ عمو احسان چقد قشنگهههههههههههه
من قول میدم خودمم اورجینال بخرم.من مثه محد دربه در ماست سون نیستم.ماا به کم چرب دامدارانم قانعیم.ههههههههه.پولشو میذارم واسه اورجینال آهنگای عمو

عاااااااااااااششششقشمممممممم
قربونت برم ..
وااااااای عزیزم ....
من نمیتونم از هیچ کدوم بگذرم

جیک جیک دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

هههههههههههههههههههه..پست نه ژست ای بی سواد جیک جیک
خود ازاره خودشیفته دیده بودی ؟
اجی فداتو بیار بخورم صب ...اخه من گشنمه.ه
اجی چرا وبت شیرتو خره؟


حرص نخور آجی واست خوب نیس ...
آره
نه درسته درسته کلا تو مشکل داری چنبار ریلود کن

جیک جیک سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

موگوما
خوشم اومد ...دم عموت تو حلقم
نه دمش گرم ...اهنگاش تو حلقم


عاشقشم ...............

سما سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

مهدیس من هیچ قالبی نمیبینم یه صفحه سفید سفیده

چنبار ریلود کن میاد ....
حالا که دارم عوضش میکنم دلمو زد ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.