..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

عجب آدمایی پیدا میشنا...

دیدی بعضیا چقد به خودشون می بالن که رتبشون (تو کنکور)سه رقمی شده؟  

هی میان پز میدن جلوت سوز به دلت میذارن...  

اونوقت تو هم فک می کنی واای این دیگه چه مخی تشیف داره ... 

تا یه هفته خودخوری می کنی... 

کلی سرکوفت میشنوی ...  

لنگه دمپای حواله میشه تو ملاجت ...  

کلی بت میگن بی عرضه ... خاک تو سرت...  یاد بگیر ... 

بعد یه هفته می فهمی رتبش شده نهصدو نودو نه ممیز دوره ی گردش نه (ینی یه عالمه نه) 

اونم تو چی و کجا ؟ 

فوق دیپلم کتابداریه آزاد ...  

و درست همون موقع که داری به استعدادها و توانایی هات پی می بری : 

یه لنگه دمپاییه دیگه بر سر مبارک نازل میشه که ... تو چرا نپرسیدی ازش؟؟؟؟؟؟ 

بعدم قربون صدقه ها شروع میشه ... یه سری هم وصله ی خرخونی می چسبونن بت ... 

همین افراد بالنگه دمپایی دنبالت میکنن بعدم طی یه پرتاب موفقیت آمیز می خوره تو همون نقطه قبلی ... 

در هر صورت لنگه دمپایی رو می خوری ...   

پس چه بهتره یه بار بخوری که خنگ تر نشی ...

  

*این پستو که چند روز پیش نوشته بودم مدیونه زحمات بی دریغه امروزه گلی ام ... کلی روحیه داد منم گذاشتمش واسه تعویض روحیه ... گلی جونم مرسی ... 

 

*راستی بچه ها ما امروز (ساعته نوشتنو نیگا کن) داریم میریم نامزدیه یکی از دوستان که فکنم گیسووو اونو یادش باشه و جریانشو واسه گلی تعریفیدم ...  

ینی خاک تو سر بی عرضتون کنن (البته خدا نکنه) دخترا... خجالت بکشین ... محد و گیسووو ... شما دوتا برین بمیرین دیگه ...از اونجایی که آبانی هستین بو ترشیتون همه جا رو ور داشته ... گلی ام کم کم داره بوش در میاد چون آذری ای ... چون اون دختره هم متولد آذر ۷۴ تشیف داره ... این وسط من میمونم که هنوز وقت دارم ... البته مژیا و پرپرم همینطور ... کیمی هم که هنوز بچس ...  دخترا خلاصه دیگه یه فکری به حاله خودتون بکنین ... ترشی فروشی را نندازیم دیگه ...     دامادم ۲۰ سالشه ... باباهه هم پاشو کرده تو یه کفش به مامانه میگه که حالا که به حرف من نگوشیدی شوهرش دادی باید ۶ ماه دیگه عروسی بگیرن بره سره زندگیش ... هیچی دیگه اینام بشینن خاله بازی ...    

ولی خودمونیما ...دیگه بی شوخی ... تنها همین جمله وصفشه ...  

وای تو خیلی خری ...   

خدایی خریته ازدواج تو این سن ... خاله میگه ینی واقعا چرا شوهرش داد ؟ واقعا تنها جوابی که میشه و میخوره به این سوال همونی بود که بش گفتم :از ترس بی شوهری... فکو فامیله آینده نگره ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ... مایه لبخند و مسرتو شادمانیه یه عده زیادی شده ...به هرکی میگیم اول چشاش میزنه بیرون  - تو داری دروغ می گی ...+ دروغم چیه به خدا ...- نه بابا مگه میشه ...+ واااااا حالا که شده ...  این گفتگوهایه رایجه این چن روزه ی ماست ... بعدشم تا یه چن دقیقه ای میرن تو فکروکلی سوال پیش میاد... بعدشم از شوک خارج میشن می خندن...البته اطهار تاسفم میکنن ...

 همین دیگه ... با وجود یه همچین آدمایی دیگه دهنه آدم قفل میشه ...  

 فک کن در چه حد بوده که دهن من قفل شده ... واقعا عجیبه ... اصن میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصن داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه چیزا ..........

                                                                          امضا:مهدیس 

 

وااااااااااااای منکه دیوونه شدم ... آهنگ قبلی دیگه نمی خوند ... کلی ناراحت شدم ... ولی خوب اینم خیلی دوس دارم ...

نظرات 15 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

اول... شایدم دوم... اصلا شایدم آخر والا!!! ولش این چیزارو چطوری تو؟!!! هه جدییییییییی دختره 74 ؟!!! عجب آدمایی پیدا میشه!! میگم پسره چقدر خر بوده زن میخواسته یا بچه؟!!! اوففففففففففف من که حوصله بچه داری ندارم! والا دیووه است تو این سن سال تازه اول جووونی خودشو اسیر و بدبخت کرد؟!!! ولی خودمونیما دختره هم خوب خودشو انداختا!!! هه شوخی بود خانما به دل نگیرن!

ههههههههه من پیش بینی کرده بودم این حرفو ...
حالا نیس خودشم خیلی گندس ...
تفاسیر نشون میده که دختره قدش از پسره یکم بلند تره...ببین در چه حد دیگه ...
داداش گلم اون دوتا کاملا وصله ی همن ...

ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا که ازدواج توی این سن اشتباهه حتی اگه آدم از نظر مالی مشکلی نداشته باشه

به سلام بر عمو ....
چه میشه گفت ... هولن دیگه ...

'گیسووووووووو سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

دقیقایادمه گفتی........تازه تاچن دیقه ام باورم نمیشد داری راست میگی......ای بابا....زودبوده ولی دیگه هرکس مسئول زندگی خودشه ...لابداینجورزندگی کردنودوس داره.....هی وای........ مهدیس جووووونم توخودتوناراحت نکن....

راس می گی ...
از اولشم هول بود ...
من ناراحت کردم خودمو ؟؟؟؟؟؟ تنها کسی که تو زندگیم برام اهمیتی نداشته همون دخترس ... به خدا ... همیشه بهم می گفت دختر خاله ...
در حالیکه بچه دختر خاله ی مامانمه ... من یکی که حتی روم نمی شد بگم به این دوری هم حتی فامیلمونه ...

رها سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://takpesarekashoon.blogfa.com/

نه ماه عسل احسان علیخانی

نه با اجازه خدا علی ضیا
این فقط ماه خداست
یه مطلب هست که باید بخونین
حتمااااااسر بزنین
خیلی مهمه
واسه اون چیزی که اینروز ها درگیرشیم

مطمئنی که نه با اجازه خدا علی ضیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از وبت معلومه که چقد ماه خدا برات مهمه ...
من هیچ مطلب مهمی ندیدم ...
فک نکنم شما درگیرش باشی شما که به آرزوت رسیدی ...

goli سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

وااااااااااا...چه چیزا...
حالا البته اینا که خوبن...میدونی که منظورم چیه؟منو فرهاد تقریبا 5سالی میشه که...شوخی کردمااااا...
خدایی یه لحظه فک کن...تو خودت الان میتونی مسئولیت یه زندگیو به عهده بگیری؟نه واقعا تو این سن کسی میتونه تموم کارای خونه رو تمام و کمال انجام بده؟اصن داریم؟وجود داره اصن...؟نه واللللا(قابل توجه آقایون محترم منظورم این نیس که خانوما فقط باید کار خونه انجام بدن,یکی از وظایفشون اینه...)


بله بله کاملا متوجهم ...
عمرااااااااااااااااااااااا... باز تو کمک مامیت می کنی... منکه هیچی ...
واقعا داریم آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از وظایفشون چیه گلی؟؟؟؟؟؟؟؟

sahel سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

vali man vazayefamo hata to in sen be nahve ahsant anjam midamalbate hamrah ba kamyar ya gho
lam reza....
mahdise chooochakam ta etelae sanavi to webet nemiyam...
akhe in che ahangiye???/har vaqt avaz kardi khabaram kon....
saliqas dg.....

ساحل ... ... بی ادب ...
بی ادب به داییم تو هین نکن ... به این خوبی ... اصن منم دیگه آهنگ بابک نمی ذارما ...... جنابالی خیلی ... می کنی نیای ...

محد سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

هههههههههههه..من یه بار دیدم این جور ازدواجو
اخرش میدونین چی شد؟
الان دختره یه ژسر داره یه سالشه
شوهرش کتکش زده
رفته خونه باباش
باباشمنمیزاره برگرده
اگه برگره ...یه عمر بدبخته
اگه نه ..یه عمر تو حسرت بچشه
داره میمیره
براش دعا کنین

آخییییییییییی دلم سوخت ...
الآن که دارم جوابتو می دم ساعت یازدهو نیمه ... از اونجایی که فضایه کسل کننده ای بود زود برگشتیم ... خفقان داشت ... خلاصه ما برای اولین بار بعد یه مراسمی زودتر یکو نیم دو خونه ایم ...

کیمی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

وا خودت بچه ای منم 75 ام
بیا به جنبه های مثبت این ازدواج فک کنیم ... دختره چه کد بانوییه که میتونه یه زندگی رو بچرخونه و غذا بپزه ها!!!!
ولی خیلی بده آخه خیلی کوچولویه!

اوه اوه ... چه عصبانی ... کی اسمتو عوض کردی؟ ۷۵ ام شد اسم ؟ همون کیمیا خوب بود دیگه...
من کدبانوییشو ندیدم نمی تونم نظر بدم ...این جنبه ی مثبته حالا؟
تو تواین سن ازدواج نکن خوب؟؟؟؟ صبر کن ۲۵ به بالا ... تو هول نباش ...

مهدیس چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://manodoostam.blogsky.com/

خوب خودم اومدم اینجا یه چیزی بگم ...
بعد از ماه رمضون صفحه های وبم بر میگردن سر جاشون ...
از دست این قالبا...
بعد از ماه رمضون با یه عالمه از کارای روزبه عزیزم صفحه ها بر می گردن ...

گیسووووووووووووووو چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا......من خیییییییییییییییلی این آهنگودوس دارممممممممرسی خییییییییییلی خوبه............من عشقت روبه همه دنیانمیدم..... عاااااااااااااااااالیه دوستممممممممممممم

منم خیلی دوسش دارم ...
من عشقت رو به همه دنیا نمی دم ...
حتی یادت رو ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.