..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

اکیپ ما جینگولیا

سلام به همه ی دوستای عزیزم ...  چه جینگولی و چه غیر جینگولی ...  

تو این پست من قراره براتون از جینگولیا بگم ... یعنی اعضاشو نام ببرم و نظره شخصیمو راحبشون بگم ... فقط نظر شخصیمو    نه اون نکته های مهم و بارز توشون ...  

اینم از ما                

!.خودم : من ایده آلم خیلی باحالم  من بی نظیرم  من اورجینالم 

 ۲.سر دسته آجیام  محدثه معروف به محد  : کنار هیچکی مسخره بازیم تا این حد گل نمی کنه جز تو ... کنار هیچکیم اینقدر نمی خندم ... جز دختر خالم ... 

۳.آجی پرگل معروف به گلی : برام هیچ حسی شبیه تو نیست   کنار تو در گیر آرامشم    من عااشق تو یکی ام ... 

۴.آجی گیسوو معروف به آنتی بوی : یه وقتایی به داد آدم می رسی که آدم بدجوری در گیره و اصلا انتظارشو نداره ... هیچکیو انذاره تو اذیت نکردم ... اینم بگم که من فقط اونایی رو که دوس دارم اذیت می کنم  

۵.داداشم آرش : شاید فک می کردین این جزو ما نباشه غیر جینگولیا ... ولی هست ! هیچکی مثه تو از اون شعرای بند یکی نداره  ... ای ول ... 

۶.ساحل  عشقم  معروف به عمو هوتی یا هوتیلا : هیچکیو مثه تو دوس نداشتم ... (سوتفاهم نشه به قول گیسو من همتونو دوس دارم ولی با جورای متفاوت   گاهی هم یکی )  

۷.پریسا ی نامرد معروف به پرپر : یه نوع صمیمیت خاص باهم داشتیم ... هیچکیو مثه تو اینقدر حامیه باحال ندیدم ...  

۸.مژده و مژگان معروف به مژ میژ و میژ مژ یا مژیا (امیدوارم ببینی اینو) : اولین دوستای دوقلوم بودین ... ولی هیچ دوقلویی با این همه شباهت ظاهری و تفاوت اخلاقی ندیدم ... مژگان   آروم خانوم  سنگین   مژده   یار غار پریسا   رو هوا   مژگان جونم هیچکی مثه تو وقتی مریض می شدم نگرانم نبود و مژده جونم هیچکی به باحالیه تو هیپ هاپ نمی رقصید !!!!!!!!!!! 

۹.ملیکا جونم معروف به ملی : هیچکی مثه تو منو یاده فرشته ها نمیندازه   مخصوصا از لحاظ قیافه ... 

۱۰.پانیذ نفله جونم معروف به پانی :‌ هیچکی به پرروییه منو تو نبود و جرات نداشت ناخن بلند کنه ...  

۱۱.کیمیا جونم معروف به کیمی : تبریک عدد  ۱۱ که میدونی عدد مورد علاقمه به تو افتاد ... هیچکی مثه تو نمی تونس منو از خفه کردن ایکس بعد امتحان منصرف کنه ... با هیچکیم اندازه تو مشورتای مربوط به زبان(اینگیلسی)نداشتم ...  

۱۲.سما جونم   ما همون سما بهش میگیم : هیچکی مثه تو منو به این تکاپو ننداخت که دنبال یه راه یا یه آدم باشم که ف ی س ب و ک  رو   ح ک کنم ... حیف شد ... امر دیگه باشه منو دایی در خدمتیم ... 

۱۳. عاطفه جونم معروف به عاطی : هیچکی مثه تو منو به این فکر ننداخت که چطور میشه خواهرای ما جفتشون ۲۴ سالشون باشه اونوقت من بگم با خواهرم ۷ سال اختلاف سنی دارم و تو بکی من با خواهرم ۸ سال اختلاف سنی دارم!!!!!!!!! تو تیم والیبالونم با هیجکی اندازه تو و سما حال نکردم ...

۱۴.سپیده جونم   همون سپیده : موی کوتاه به هیچکی اندازه تو نمیاد  تازه صدایه اوپراییتم هیچکی نداره ... هیچکیم نمی تونس مثه تو با ملکه عذاب کنار بیاد ... 

۱۵.زهرای عزیزم : راستی تو هم همش ناخنات بلند بود ... چقد بالا از دست ما حرص خورد ... هیچکی مثه تو بهم فیلمایه باحال نداد ... اصلا فکرشم نمی کردم اون قبلنا که کسی باشه که فیلمی دیده باشه که من ندیدم ...  

۱۶. ریحانه معروف به ریحون استرس یا رو مخ : هیچکیو مثه تو ندیدم که اینقدر به شکاش اطمینان داشته باشه ...   من عاااشق این پارادوکسم ... توضیح میدم   هیچکیو مثه تو ندیدم که سر امتحان یا هر وقت دیگه به جوابایی که مطمئنه و می نویسه شک داشته باشه ...  تو هم زیادی استریلی که بیای نت ...  

۱۷.فرشته عزیزم که بعضی موقا میگفتیم بش فری : هیچکی مثه تو سر زنگ ورزش چادرشو نمیداد بهم که شلوارمو عوض کنم ... (یکی نیس بگه کو آدم چادری جز تو و پانی )  حیف تو هم نت بیا نیستی ...  

 

این تفاوتای رنگی که میبینی نظر رنگیه منه به جینگولیا ...            اینم عقیده های منه... 

جینگولیا به اون تعداد دیگه ی جینگولیا بگین بیان نت دل از خیابون بکنن ...  

حالا چه جینگولی هستی      چه غیر جینگولی  

در همون حدی که میشناسیم نظرت راجبم چیه ؟؟؟ من چه رنگی ام ؟؟؟؟

راستی غیر جینگولیای عزیز واسه دیدن جینگولیا میتونید برید خونه دوممون یعنی وبه محد  

 

                                                                                              امضا:مهدیس

 

  دوستای گلم اینو به در خواست داداشم آرش اضافه کردم ... یه سری به وبش بزنید قراره یه پست راجبه جینگولیا بزاره طفلی زیر لفظی می خواد ... اینجا ما تبعیض قائل نمی شیم ... زیر لفظی ماله همس...

نظرات 27 + ارسال نظر
علی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ق.ظ http://baham1.ir

سلام داداش آرمان
وبلاگ جالبی داری بهت تبریک میگم از اونجایی که آدم خوش ذوقی هستی می خوام از دعوت کنم که به شبکه اجتماعی *باهم1* تا با حضور گرمت و مطالب زیبات بچه ها بیشتر همراهی کنی امیدوارم دعوتم رو رد نکنی منتظرت هستم www.baham1.ir [گل]"

سلام دوست عزیز ...
اگه دقت کنی می بینی که زیر این پست نوشته مهدیس یعنی من نوشتمش نه آرمان ... واسه شما که تازه واردی باید بگم که آرمان تا یه مدتی نمی تونه بیاد اینجا و مسئولت اینجا با منه ... خیلی ممنون از لطفتون ...
اگه کارتون گیره من در خدمتم

گیسووووووووووو شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

توواقعاسفیدی...شایدم صورتی...مث آینه میمونی .... ینی نوع رفتارت بستگی داره به رفتاری که باهات دارن.درکل خییییییییییییلی خوبی

حالا چرا صورتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالبه ......

قربون تو خواهر ...

یکی از مادوتا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://baran217.blogsky.com/

ایشالا همه جینگولیا به پای هم پیر بشید!!
قربانت

پس نظرت کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احسن احمدی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://ahsan-ahmadi.blogfa.com

سلام من مدیریت وبلاگ معلولیت محدودیت نیست هستم جهت شناخت وبلاگم به وبلاگ های دیگرسرمیزنم وازمدیریت محترم آنهادعوت می کنم خوشحال می شوم تشریف بیارید[گل]راستی اگه توی خبرنامه ثبت نام کنید خوشحال میشم تاآپ شدن وبلاگ وازطریق ایمیل بهتون خبربدهم منتظره حضورسبزتان هستم مرسی[گل]


اسمش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ منکه نفهمیدم ...
دوس داشتین برین بچه ها ...

حسین شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://hr-memories.blogsky.com/

سلام بر شما سرکرده گروه تروریستی جینگلی ها
اما فکر میکنم منظور شما همون جنگلی ها بوده
روش فکر کنید ،بیشتر به گروهتون میاد
یه چیزی در مورد گروه شما امروز در ویکی پدیا دیدم این بود که
شما همون گروه یوگی و دوستان هستید ،که لطف سازمان حمایت از .... ..... شامل شما شده و موفق شدید اسم گروهتون رو عوض کنید.اما واسه اینکه کسی از گذشته ی شما چیزی نفهمه شما به
جای جنگلی ها اسم خودتون رو جینگولی ها.
لطفا این اشتباه رو درست کن مهدیس خانم
این نظز رو حذف نکن و بزار دوستای دیگه ات هم بفهمن
در ضمن من شوخی کردم چون سری پیش اومدی وبم بهم متلک گفتی .خواستم اینجوری جبران کنم.
ناراحت نشی ها.
موافقی تبادل لینک کنیم ؟؟
جواب تو وبک بهم بدی
مرسی

سلام ...
جینگولیا نه جینگلیا ...
شما اصولا همیشه اینقدر به خودت فشار میاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما اینجا نظر پاک نمی کنیم ... جواب می دیم ... شما عادت داری پاک کنی ...
من ناراحت نشدم اصولا آدم با ظرفیتی هستم اما مثه اینکه متلکم خیلی واست سنگین تموم شده ...
خواهش ...

آرش شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود به مهدیس عزیز!!!قدیما یه عادتی داشتی آپ که میکردی خبر میکردی!!! نمیدونم چی شده؟!
راسی چرا من قرمزم؟!!! یه چیزیشم نتونستم بخونم از اون شعرای ... نداره؟!!!! شعرای چی؟!!!
راسی بیشعور یعنی موی کوتاه فقط به سپید میاد؟!!! پس من چی ؟عکس محدم که خیلی کوچیکه با اینکه توش نیستم ولی ندیدم تا حالا بد نبود میدیدم!!!
راسی خبرای خوووووووب و باحال دارم ولی بچه های جینگولیا به وبم کم سر میزنن سر همین فعلا نمیذارم تعداد بره بالا خبر باحال دارم و سورپرایز و یه عالمه چیزای باحال اطلاع رسانی کن عشقم!!!با سپاس نظرات خیییییییییییییلی باحال بود راجع به بچه ها!فعلا

درود به داداش عزیز تر ... خواستم میای غافلگیرت کنم ... من همیشه واسه همه تازگی دارم دیگه ...
دقیقا نمی دونم ... من اینا رو حسی گفتم شاید واسه اینکه قرمز به نظرم یه رنگ استوارو محکمیه و در عین حال شاد ... البته تو در اون حدم محکم نیستی اما همینقدم خیلی خوبه ... خودتم گیر دادی به سه نقطه ها... بند یکی بند ۱ اوین ...
من نگفتم فقط به سپید میاد ... گفتم به اون بیشتر میاد ... من گفتم به تو نمیاد؟؟؟؟؟؟؟ اون با نمک میشه ... عکسشو ایشالا بهت نشون میدیم با بچه ها ...
حتما ...

نگفتی من چه رنگیم ...

کیمی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

گیسو راست میگه تو واقعا صورتی هستی!!
یه دوست کامل و با حال..... پایه در هر موقعیتی!

چرا صورتی حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گیر دادینا ...

من عاااااشق این چهارپایه بازیم ...
سر همینم بود که هر زنگ پشت سر هوتی رو هوا بودم ...

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

من الان دلم تنگ شد .....
دلم تنگ شد برای اب بازی ...ذلم تنگ شد حتی برای بالا
برای شیرینی های دفتر بالا که مجبور شدم به خاطر ژری کش برم ..
اره منم دل دارم
البته الان تازه فهمیدم
مهدیس ..من اخه کی سر دسته بودم نامرد ...حالا چرا میگی تابلومون کنی اخه ...بچه ها دلم براتون تنگ شده ..
اخ که چقدر امسال اذیت کردم
من نمیخواستم سر گروه باشم...ولی چیکار کنم میشد ...
با استفاده از همین تریبون دارم میگم ....هر کیو چزوندم ..بیاد منو بچزونه ..البته اگه جرات داره ..ههههههه
نه کلا معذرت ..شاید رفتم به درک واصل شدم ..(چون قاتل قورباغه اون دختره ام)
مهدیس تو برای من بی رنگی....تو عین خواهرمی ..خیلی دوستت دارم ...ولی امسال منو خیلی حرص داری وقتی با معلما لج میکردی میخواستم خودمو خط بندازم
حالا با اجازه اینو میبرم ....وب خودم

وااااااااااااااای آب بازیو نگو ... راستی محد یاده سرکار گذاشتنامون افتادم...
پیشنهاد خارق العاده ی خودمو می گم ... قضیه عکسو میگم ...
منم از دفتر بالا زیاد شیرینی کش رفتم ... مثه اوندفه که ۴۵ دقیقه کلاس ایکسو پیچوندم بعد با دهن پر برگشتم ... وااااای که چقد خندیدم آخه دهنم پر بود تو دفتر یهو اومد ... بعد تلفن زنگید مجبور شدم یکیو خفت کنم بره گوشیو بده بش ...
من عااااشقتم ...
منظورت از معلما آگاهی جکسونه دیگه ؟؟؟؟؟؟؟
چیو پستو؟؟؟؟؟؟ ههههههه اینا نظرای منه ها ... ههههههه
ذکر منبع یادت نره آجیییییییییی ...

آرش یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود!!! تو رنگین کمونی نمیدونم چه رنگی همه رنگی هستی مهربون و شاد!!! همین دیگه راسی نگفتی از اون شعرای چی؟!!!گیر دادما میبینی!هه فعلا!

...
گفتم که بابا بند ۱ اوین دیگه ... شعرای س ی ا س ی ...

سپید یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

به به ایول مهدیس خانم شرمنده کردی...
با نظر اون دوستمون که میگه رنگین کمونی موافقم دلیلشم بخوای راستش شخصیتته که با همه میجوشی و یه جوری انگار از همه رنگا با خودت داری که هر کدومو تو جای مناسب نشونش بدیو خرجش کنی! (در عین حال اینم بگم که رنگین کمون تنوع داره و هیچوقت دل آدمو نمیزنه)


از خجالتم نبود این سرخیه لپا ... شرم و حیا رو هم که بگم خودت خندت می گیره چه برسه به خودم ... اینا عوارض خوشحالیه این نظره ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.