..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

به خاطر عمو ...

این پست رو به سفارش عمو هوتی یکی ازدوستان خوبم می ذارم ...  

اگه دو نفر لبه پرتگاه باشن کدومو نجات می دی : اونیکه دوسش داری یا اونکه دوست داره ؟؟؟؟؟؟؟؟  

                     واینکه  

 

نظرتونو راجبه غلامرضا رضایی بگید ...  

 

                               این دختره کشت منو ... 

 

 کامنت بدید ما هزینشو تقبل کرده و براتون می فرستیم ...  

       این دفعه دیگه پای بند ۱ اوین وسط نیومد!              امضا:مهدیس

نظرات 6 + ارسال نظر
هوتیلا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

مرسی عزیزم...
مهدیس عکس غلامرضا جونم رو بذار به اونا چه میخوان نظر بدن میخوام صد ساله سیاه ندن...

هوتی جون بروبچ می گن : تو رو غلامرضا حساسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرش یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

سلام مهدیس جون این هوتی اینجام دست از سر کچل ما برنمیداره!نه شوخی بود
دیدی بالاخره اومدم!!!آورین وب قشنگی داری...

نگوووووووووو عمو مو ... بعد ۱۰ سال و اندی (چه حرفا) بالاخره تشریف آوردید ... می گفتین چراغونی می کردیم ... بی شوخی خوش اومدی ...

محدثه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://khodetokhodam.persianblog.ir

هوتی جونم ..یه تازه وارد ...همه جا باید اسم غلامرضا باشه ؟///بله یه غلی که بیشتر نداریم

عمو هوتیه دیگه .... چه میشه کرد ... اینطور که پیداست ما از همه یه دونه داریم ... دوستای گلم از این به بعد مشخص کنین از کی چندتا داریم ...

مهدیس دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://arman-mahdis.blogsky.com

هیچکس که کامنت نمی ده مجبورم خودم وارد عمل شم ... اگه من تو این موقعیت باشم خودمو پرت می کنم ... چون نه طاقت از دست دادن عشقمو دارم و نه می تونم با عذاب وجدان اینکه اونی که دوسم داشته رو واسه اینکه با عشقم باشم پرت کردم پایین زنده بمونم ... البته می دونم با مرگم دنیا دیگه روی خوش به هیچکس نشون نمی ده و همتون تا آخرین روز زندگیتون سیاهپوشم می مونید ولی ... این فداکاریه من رو دیگه ... دیگه همه می دونن ...

آرمان سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://arman-mahdis.blogsky.com

من ترجیح می دم بیوفتم ولی کسیکه دوسم داره و اونیکه دوسش دارم یه مو از سرشون کم نشه

(مردونگی رو داشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

منم با خودت می بری دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوتیلا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ

evri bady tanks
اگه دستم به این گلی خلی نیوفته....

نگو آجییییییمو ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.