..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

یادش بخیر ...

 

 یاد سهراب بخیر ...  

 

                       آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت :  

 

 

 

 تو مرا یاد کنی یا نکنی                                  باورت گر بشود گر نشود  

                                                                           

                                  

                                   حرفی نیست ...! 

 

 

  نفسم می گیرد   

                                    

                          در هوایی که نفس های تو نیست ....   

 

  

  بچه ها .................. تو این پست هر چی دوس دارین بنویسین ...             اصلا...  

 

 

 هر چه می خواهد دله تنگت بگو ...

 

                                                                  امضا :خوده خودم  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گیسوووووووووو شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

خیلی بده که چن روز دیگه همه چی تمومه و تعطیلیم...همدیگرو نمی بینیم

حیف که نوشتم هر چه می خواهد دله تنگت بگو ... وگرنه ... ولش کن میگم ... موج منفی دادی ... حاااااالم خوووووووب بودا ولی یکم گرفته شدم ... ولی عیبی نداره هانی ... مرسی یادآوری کردی قدر بدونیم ای لحظه هارو ... بوووووووووووووووووووووووووووووس

امیر علی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://farhadmajidi7.blogsky.com

بازم به ما سر بزن

ممنون از اینکه سر زدی ...
حتما ... واسه دفاع از عشق گلی دوباره میام وبلاگت...

محد یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

خوشم نیومددددددددددددددددد
از این شعر سهراب خاطره بدی دارم .اه اه ...

خوب من چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه کاری از دست من بر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

goli یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

وااااااااااااااای مهدیس....از عشقم گفتی...بچه ها دیروز شده بود 2 ماه ها(27 فروردینو که یادتونه...)
دل تنگم میدونی چی میخواد بگه؟میخواد بگه ای کاش امسال تموم نمیشد ای کاش هنوز میتونستیم کنار هم باشیمو فقط بخندیم(اگه یه روزی شنیدین که من 120 سال عمر کردم بدونین کم کم 50 سالشو مدیون خنده هایی هستم که در کنار شماها بوده...)
خدا کنه سال دیگه با هم باشیم:این روزها من بر سر یک دوراهی برای انتخاب مدرسه ی سال آینده قرار دارم,امیدوارم راهی که انتخاب میکنم در نهایت به وصل به شما نائل بشم(حال کردی ادبیاتو؟)

مگه میشه اون روزه تاریخیو یادمون بره ... واسه دوستای فراموشکارمونم یه پیج گذاشتم که هر وقت احساس کردن اون خاطره داره کمرنگ میشه برن یه سری به یه خاطره بزنن تا یاد آوری بشه ...
فدای اون دله تنگت ... خوبه که یه عالم خاطره خوب داریم ...
ایشالا که نائل میشی ... منم کارم معلوم نیس آخه وضعیت خانم ایکس کمی بوداره...(تو ام این ادبیاتو حال کن ... به لطف عبدی با اون امتحان قشنگش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همه مون یه پا استاد ادبیاتیم ... هیچچچچچچچچچچکیه هیچچچکی معلم خودمون خانم محمدی عزیز نمیشه که ...)
شاید منم رفتم ...

goli یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

این قضیه ی خانوم ایکس که بوی گندش داره خفم میکنه...اگه حتی 1% هم عملی بشه من یکی که در میرم....اونوقت میندازمون بند 1 اوین...

خدا به دادمون برسه ...
با این وبلاگمون منو آرمان که هیچ آخرش همه مونو ترور می کنن ... یه قتل عام مانندی پیش میاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.