..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

مدال طلا هوووووو هووووووووو

 

 

 

سللللام سللللام سلللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ... 

حاااااااااااااالتون شیجوییه بچه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

منکه خییییییلییییییییی خوبم .............. 

مدال طلا هووووووو هوووووووووووو 

خوده طلا هوووووووووو هووووووووو 

دیدین دیشبو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

وزنه برداری ... کشتی ... پرتاب دیسک ... 

ترکوندیم بچه ها ... 

 

اول پرتاب دیسک ...

احسان حدادی ... 

ماشالا به جونش ... اولین مدال پرتاب دیسکمون ...  

نقره بود ولی خوب بیچاره همه تلاششو کرد دیگه ... 

 

حالا کشتی ... 

قاسم غلامرضا رضایی ... البته همه بش میگفتن قاسم رضایی ولی من چون دیدم اسمه کاملشو واسه دله ساحل نوشتم ... تمامو کمال   

مدال طلا هووووووووو هوووووووووو  

دیدین اون آقا پیرن سفیده چیکا کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدبختو بدبخت کرد ... کوبوندش زمین بعد بوسش کرد ... ابراز علاقه کشتی گیرام اینجوریه دیگه ...  

 

حالا وزنه برداری ... 

اول نقره ...  

سجاد انوشیروانی ... هموطن ترکمون ... یاشاسیم آذربایجان  هاهاها دیدین ترکیم بلدم 

 و حالااااااااااااااااااااااا  

بهداد سلیمیییییی... 

هووووووووووووووووو اااااااااااااااااااااااااا ....... ترکوند ... 

کارش خیلی درسته ........ 

منکه کلیییییییی خوشال شدم ... البته فقط واسه گله روی بهداد نشستم دیدماااا ... هیچکیم که نمی دونه چرااااااااا  ... از شب عید خاطره خوب دارم  ... وااااااای مامانش خیلی باحال بود ... اون زنشم با اون همه اوستوروس(استرس) نمیدونم شیجوووووویی وقت کرده بود آرایش کنه ... ولی خدایی هم خودشو هم زنش خوبن ...  

 

راستی بچه ها شب قدر شیجویی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

ماله منکه perfect بود ... مهمونی بودیم ... خونه ی مادربزرگه هزار تا مهمون دارهههه ... فکن 60 تا یا بیشتر آدم نشسته بودیم جلو TV منم که بغلش کرده بودم اینا افتخار می آفریدند ما جیییییییییییییییییییییییییییغ میزدیم ... دسسسسسسسسسسسسس ... هوووووووراااااااااااااااااااااا ...بعد آخرش یادمون می اوفتاد شب قدره واسه سلامتیشون صلوااااااااااااااات  ... از اینجور خونواده هاییم  ...  

خلاصه که من الآن بسیااااااااااااار بسیاااااااااااااااااااار خوشالم ... 

بزن اون "دس قشنگه" رو واسه بهداد و دوستان ...این "دس قشنگه" خیلییییی مهمه هاااااااا ...  

ولی .............  

کله کیفش به اینه هااااااااااااااااااااااااااااااا... 

ملی پوشاااااااااااان پییرووووووووووووووز باشییییییییییییید ...  

بابا من میگم اصن امام علی که ناراحت نمیشه ... میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آخرشم منو نونو خودمون خوندیم ... اصن نمیشد نباشه ... 

 

ولی نمی دونی        نمی دونی چه گلو دردی دارم ........... 

بس که جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ زدم ...  

تقریبا دارم مثه شلمچه میشم دیگه ... 

 

راستی یه چیم بگم ... 

عمرا انقد سحرخیز باشم ... 

اصن نخوابیدم ...  

تازه امروز کلاسم دارم ...

کلا واسه خواب وقت ندارم ...  

حالا بدویی بدویین ابراز خوشالی کنین ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Ghasedak چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com/


سلااااام علیکم خوبین ؟

آخی مهدیس جون خب کم جیغ بزن دختر

بهله بهله ورزشکارامونم خسته نباشن دستشون دردنکنه...

الآن ابراز خوشحالـــــــــی...

سلامکم خوبم ...
نیمیشهههههههههههههههههههههههه ...
بههههههههلهههههههههه بههههلهههههههه ...
دس دس ......

A2 پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ http://alireza2a.blogsky.com

سلام من علیرضا هستم.وبلاگ قشنگی داری.منم یه وبلاگ با آمار خوب دارم اگه خواستی منو با اسم(پاتوق جوونای ایرونی/سرگرمی)لینک کن بعد خبر بده لینکت کنم.
www.alireza2a.blogsky.com

سلام من مهدیس هستم
می دونم
بله بله مشخصه
لینک شدی

آرش پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود... درست مدالا واقعا جای تشکر داشت... دستشون درد نکنه! مبارک همه ی ایرانی ها باشه!!!
ولی به نظر من قهرمانای واقعی ما اونایی بودن که در شرایط نا داوری بازی کردند و به خاطر ایرانی بودن مجازات شدن!!!
قهرمان ما ایرانی ها سعید عبدوولی کشتی گیر عزیز ایرانیه که گریه ی آخر بازیش هیچوقت یادم نمیره... وقتی یه مرد اشک بریزه!! درد داره!
قهرمان ما ایرانیا علی مظاهری بوکسور ایرانیه که به خاطر لیاقت بالایی که داشت مورد ناداوری قرار گرفت!!! دنیا چشم نداره ببینه ایرانیا تو همه ی عرصه ها موفقند!!! این جوونای ایرانی واسه ما افتخار آفرینند!
از همین تریبون میخوام بگم... آهای شماهایی که تمام تلاشتونو کردید و با ناداوری بازی رو واگذار کردید... شما بازنده نیستید! قهرمان اصلی ما ایرانیا شمایید!!!
حرکت مظاهری هم واقعا قابل تحسین بود که با مربیان تیم حریف دست داد ولی با داور دست نداد و زمین مسابقه رو ترک کرد!!! خیییییییییلی مردی!!!

درود ... آرهههههههه ... مرسیییییی ...
واااااااااااااااااااااااای ره انقد دلم واسه اون طفلک سوخت ...
داش مصاحبه میکرد جیگرم کباب شد ... میگف دیگه حرفی واسه گفتن ندارم ...
خیییییییییییییلیییییییییییییییییییییی
دستشو درد نکنه ...
هووووووووووووووووووووووریااااااااااااااااااااااااااااااااا
ملی پوشان پیروز باشید ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.