..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

چنتا نکته

 

 

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه .... 

کلی نوشته بودم دستم خورد backspace پاک شد ... 

عصبانی ام از دست این بلاگ اسکای خاک برسر که سیو نمیکنه ... 

میگن یه نسخه جدید در راهه که خیلی باقابلیته سیوم میکنه ...  

هیچی دیگه با این ترافیک تهران به نتیجه هام برسه خوبه  :دی ... 

خوب اینارو میخواستم بگم ... 

 

*اول اینکه امشب (همون دیشبی که کلا واسم جا نمیوفته :دی) ساعت یه رب به 11 خواهرم رف یه بغضی گلومو گرف ... ولی شدید نبود ... خوب هیچی مثه بار اول نمیشه که ...

یاده این افتادم ...

به من نگاه کن برو

فاصله باورم بشه

در انتظار بودنت

عذاب آخرم بشه

ولی حاال کردنا پروازشون پرواز امارات بود ... واقعا رو دستش نیس این پرواز ...  

 

*دوم اینکه قراره یه قسمتی اضافه بشه به وبم به نام "قصه های منو مامانم" ... هیچی دیگه دیدم صحبتای جالبی رد و بدل میشن بین ما گفتم از دس ندین بخندین ...  

 

*سومی و آخر یه سواله از حضور هم صنفای محترمم که اینجا حضور دارن  گلی و یکی از ما دوتا   البته بقیه هم اگه میتونن جواب بدن ... 

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا همه ی اون topic های عااااااااااااااااالی تو نوشتن موقعی میاد به ذهنت که چشات داره گرم میشه بخوابی ...  

دلیل عمده بیخوابیای من از همینه ... چنتا از نوشته هامم همینجوری از دس دادم ...  

خودم گفتم شاید بخاطر اینه که موقع خواب فکر خیلی باز تره ...  

نمیدونم ... 

شما بگین ...

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ق.ظ

واااااااااااااای منم از این ضدحالیازیادخورمخیلی عصبانی شدم همش بدوبیراه میگفتم
خواهریت کجا رفت؟
این قصه های منو مامانمو خوب اومدی حتما بزار
آره واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟
نه باباکجاموقعخواب فکرخیلی بازتره یه دلیل دیگه بیار آبرومونو بردی بااین دلیلت

من که کلا با بلاگ اسکای چنبار کتک کاری کردم
خواهریم رف مالزی
حتمااااااااا میذارم ...
چراااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با بابا بازه دبگههههههههه ... ماله من که اینجوریه ... البته فکنم شماها همتون تا سرتونو بزارین زمین پادشاه دهمی رو هم چکی کردین رفته پی کارش ... من تشریفاتی دارم واسه این خوابیدن ...
اهکییییییی ... چرا خودت دلیل نمیاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همش که نباید من بگم ...

یکی از مادوتا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام خانوم خوشگله
خب یه دفترچه یادداشت بذار کنار رختخوابت سریع یادداشت کن!
اره منم وقتی میخوابم مطلب زیاد میاد تو ذهنم
یه جورایی حال و هوای شب با مغز ادم سازگاره
البته من حافظه ام بد نیس صبح کلی فشار میارم بهشو باز خوانی میکنم مغزمو!
ولی بعضی وقتا دیگه مث اولی نمیشه...

سلام
من موقعی که میخوابم کتابخونم بغل دستمه ...
خیلی سازگاره ... من کلا شبو بیشتر میپسندم ... بیشتر دوسش دارم ... کلا با شب میونه خوبی دارم ...
بعد سه ساعت یه چیزی میاد ولی خوب اون اولی اصن یه چیزه دیگه ایه ...

پرنیا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

سلااااااااااام...
1.مهدیسی چقدر خوب که صاف مینویسی....من میخواستم بت بگم چون چشمو خیلی اذیت میکنه ,بد وقتی مطلبت زیاد آدم چشمش خسته میشه حوصلت نمیاد تا اخرش بخونی....
2.منتظر قسمت جدیدی که اضافه میکنی هستم باید جالب باشه...
3.جای خواهرت خالی نباشه عزیزم
4.اخه شب وقت آرامش...شاید به خاطر اینه که ذهنت بیشتر کار میکنه...
5.بووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااام ...
1.من کلا مغز همه رو خوب میخونم ... واسه همین صاف مینویسم ...
2.جالبه ... کلا همه خندشون میگیره از دست منو مامی ...
3.اینو از لحظه ای که از گیت رد شدن شنیدم ... خالی که هس ولی خوب دیگه یه جورایی عادت کردم ...
4.چه جورم ... گلی در جریانه ...
5.بوووووووووووووووووووووس

sahel شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

salaooom mahdisi mikham ye eteraf konam in avalin bare posteto kamelo ba deqat khundam......
merC ke sade vali qashang neveshte bodi!

سلوم ساحلی جووووووونم ...
...
خواهشششششششششش

goli یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

وااااای...من عاشق این نینی کوشولوئه شدم...حالش مث حال این روزای منه...
1-به خودتو به ما لطف میکنی که صاف بنویسی...
2-خوندم...
3-وااااااااااای...فرودگاه...بهترین جای دنیاست...فرهااااااااد
4-دم همه ی مامانای دنیا گرم...اتفاقا یه سری کتابا هست با همین نام که نویسندش خانم پری نقاش پوره...خیییییییییلی باحاله...
5-معمولا همه ی ما عادت داریم که قبل خواب به خیلی چیزا فکرمیکنیم...همون سکوت و آرامشیم که به شب حاکمه میتونه از مهمترین دلایل باشه که چرا شبا واسه نوشتن خوبه...
6-عاشقتم هم صنف...بوووووووس...

واااااااااااااااااای میبینی چه ناسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنیای این روزای من ...
1.
2.میدونم ... بوووووووووس که خوندی ...
3.واسه تو که بهشته ...
4.مثه اینکه باهم بودیم قبل سفیر دیدیماااااااااااااااااااااااااااااااا ...
5.آفرین اینم یه دلیل خیلیییییییی خوبه ... سکوت ...
6.فدات شم هم صنف تر ...

آرش یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود... چطوری ؟!!! چه خبرا مارو نمیبینی خوشی؟!!! باشه دیگه حالا متن میذاری میگی آرش نخونه!!! باشه مهدیس خانم باشه به هم میرسیم!!! من بعدن با آرمان جان کار دارم!!!
ایندفعه باید فقط یه مطلب بذاری واسه آرش!!!!

درود ... خوووووووووووووووووبم ...
نمیدونی چه حالی میده نیستی :دی ...
خودت دوس نداری خبر از احسان بشنوی ... الآن من میگفتم آرش بخونه میومدی cm میذاشتی اخ و پیف میکردی بعد کلامون میرف تو هم .. همینجوری نمیخونی خوبه دیگه دوستیم باهم ...
آرمانو دیدی سلامه منم بهش برسون :دی ....
حالا بذا فکرامو بکنم ...

محدثه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^

آجی آجیه هوووووووووو هووووووووووو
خوده آجیه هوووووووووو هووووووووووو

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

وااااااای چقد میخوابی تو دختر؟!!!!!!!!!!!!!
پاشو بیا ببین قالب جدیدم خوبه یانه؟!

نزن منو بخدا کلاس بودم ...

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

ااااااااااه حواسم پرت بود
منم یکی از مادوتا!!!

هول نشو ...:دی

الهه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

اپم رفیــــــــــــــــــــق

هولم نکن دارم میام ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.