..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

It's a brand new MAHDIS!!!

(یه چیزی اضافه کردم بخون)

داشتم تو نت می چرخیدم دیدم یه جا نوشته فال حافظ گفتم برم ببینم این حافظ چه خوابی میخواد واسم ببینه ... 

زدم این اومد ...

+درد عشقی کشیده ام که مپرس               زهر هجری کشیده که مپرس 

-معنیش:کسی را دوست داری که از همه چیز و همه کس برایت عزیز تر است . او هم تورا دوست  دارد . خودت را سرزنش نکن که بهم خواهید رسید و رد ها و رنجهایتان به پایان می رسد . 

 

کلی ذوق کردم گفتم خواجه حافظ شیرازی ام فهمید(البته بگم من همیشه فالام خوب بوده) 

 

گفتم تا حافظ حااااااااااااااالش خوبه بذا یکی دیگه ام بگیرم ... این شد ... 

+روز هجران و شب فرقت یار آخر شد         زدم این فالو گذشت اختر و کار آخر شد    

-معنیش:زمان مرارت و غم شما به پایان رسیده است و ناگواری های زندگی به آخر رسیده است . از این به بعد سالهای فرخنده ای پیش رو دارید .   

 

مثه اینکه حافظ  ازم خوشش اومده ... منم از حافظ خوشم اومده استثناعن ... زدم بعدیو ... 

+ستاره ای برخشید و ماه مجلس شد      دل رمیده مارا انیس(رفیق) و مونس شد

-معنیش:ستاره ی اقبال به تو رو کرده سعی کن از این فرصت استفاده کنی . دل خود را از کینه ها و بدی ها خالی کن و دنبال کارهای بیهوده و افکار باطل نرو که پشیمان خواهی شد . دنبال کارهای عاقلانه برو که نتیجه آن را خواهی دید .  

 

حافظ خیلی محترمانه داره میگه دیگه بسه برو ... ولی من از رو نمیرم ...  

بعدی... 

+مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی     پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی 

-معنیش:شما بسیار رویایی هستید و دل به چیز های واهی سپرده اید. خود را درگیر مسائل بیهوده نکنید و سعی کنید واقع بین باشید و واقعیت های زندگی را بپزیرید... 

 

ینی چی آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اول میاد میگه دوست داره طرف بعد میگه تو رویایی ای ... تکلیفش با خودش معلوم نیس ... یکی دیگه زدم ببینم حرف حسابش چیه این حافظ ... این اومد ...

+بشنو این نکته که خود را زغم آزاد کنی     خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی  

-معنیش:اگر دنبال چیزی بروی که قسمت شما نباشد زندگیت خون دل خوردن خواهد بود  . وقتی که سرانجام ما خاک شدن است پس باید از ایام نهایت لذت را ببریم و عمر را بیهوده تلف نکنیم . نصیحت را گوش کن و خود را از بند غم آزاد کن ... 

 

این حافظ کم مونده از تو قبر بیاد منو بزنه ... از همون اولم خوشم نمیومد ازش ... شعراشم دوس نداشتم ندارم نمیدارم در آینده ...  

 

*میخواستم خود عکسای فالارو بذارم ولی حوصله گشتن دنبالشو نداشتم ... وقتشم نداشتم ... 

*عیدتووووووووووووووووون مباااااااارک...  

*یه نکته مهم : آهنگ قبلی وبم   همون به من نگاه کن   جاداره که اعلام کنم من هنوزم عاشق اون آهنگم ولی به این نتیجه رسیدم که ممکنه واسه شماها خسته کننده بشه ... چیزی که تو آهنگای بیکلام کمتر اتفاق میوفته ...  


*همونجور که از شکلو شمایل و آهنگو اینا پیداس این یه ورژنه جدید از منه ... تو اسمه این پستم گفتم ... حاااال کنین دیگه ... خوش بگذره ...    

 

*عاشق ۳ تا چیز شدم ...  

۱:آهنگ وبم  

۲:گوسفد گیتاریست(از نوع الکتریک) و گوسفند متعجب  

۳. هماهنگی موجود بین اینا   

 :دی 

 

 

*************خوب باید بگم ببخشید که آهنگ بیکلامو عوض کردم ولی دیدم این بیشتر میخوره به قالبو اینا اینو گذاشتم ... خوشتونم میاد  اینم بگم اون آهنگو دوباره میذارم با یه قالبه دیگه ...  

 

نظرات 34 + ارسال نظر
زنان سبز یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://donyayeyekzan.blogsky.com/

سلام

نه عزیزم از روی عصبانیت نیست

خیانت به هر شکلی که باشه خیانت . در هر فرهنگی هم وارد بشیم مفهومش یکیه .

خیانت قابل بخشش نیست .

در مورد فراموشی و بخشش هم باید بگم اون جمله وحی منزل نیست خانمی. بله در هر فردی می تونه شکلش فرق کنه .

اما من کلا خیانت و خائن رو نه می بخشم و نه فراموش میکنم .
اما می تونم برای همیشه بذارمش کنار. و این بهترین مجازاته برای اون شخصکه همین خودش به مرور ممکنه موجب یه جور بخشش زمانی بشه .
مرسی از اومدنت








سلام

من چیزی غیر از این نگفتم ... خیانت و آدم خیانت کار هیچ وقت تاحالا بخشیده نشده ...

خوب نمی دونم ... حداقل منکه اینجوری ام ...

کنار گذاشته شدن واسه همچین آدمی خوبه ... چون خیلی دردناکه واسش اگه براش اهمیت داشته باشه ...

الهه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

درود!!!!!!!!!!
نصفه شبی پدراین حافظ و در آوردیااااااااااا
اومده بود پیشم التماس میکرد میگفت بیا منو ازدست مهدیس نجات بده حالموگرفته
این گوسفنده حافظه بخاطرتودلش گرفته خیلی باحاله
آهنگتوهم از رو بیکلام ورش دار همون باکلام بهتره با تشکر...

درود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رفتی تو فازای آرشااااااااااااااا ...
هههههههههههههههههه دیشب حافظ تو قبر بندری میزد
ههههههههههههههههههههههه پررو شده فاله بد میفرسته واسم پسر بد ... زشت ...
هاهاها ... خوشم میاد از گوسفندا ... ولی قسمته حافظیش
ااااااااااااااااااااااااا... پس چرا من اینو خیلی دوس دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی قشنگه کههههههههههههههههه ... حالا یه روزییییییییییی عوضش میکنم

گیسووووووووو یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

باباحالاکه ماه رمضون تموم شده بی خیال دیگهههه.... منم عیدوبه مهدیس جونودوستای گلم تبریک میگم....

وااااااااااااااااااااااااااااا من گفتم دوس داشتین بخونین ...
تو که دوس نداشتی چرا خوندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسییییییییییی از طرف من ...
بقیه هم خودشون جواب میدن

آرش یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود... خوندم نصفشم حال نداشتم اون احسان و ضیائ و اینا رو همین دیگه ... اون گوسپند گیتاریستا هم خوشمان بیامد!!! اگه شماره ای چیزی ازشون داری معرفی کن واسه بندمون میخوام! هه
آی سر درد دارم به شدت! صب بالا تو اتاقم خواب بودم بابام زنگ زده به گوشیم منم پاشدم از خواب با عجله گفتم چی شده پریدم پایین دو طبقه رو مث جت اومدم!!! بعد میگم چی شده با من کار داشتین؟! بابام میگه آره بیا صبونه بخور!!!
یعنی من : ا اصلا موندم واقعا این چه کاریه آخه.. البته خیلی متعجب نشید انقدرام به فکر من نیست بعد که حالم اومد سرجاش گفت میخوایم بریم بهشت زهرا حاضر شو!!!! هه منم گفتم شرمنده اخلاق باباییت سرم درد گرفته نمیام!!! آی کیف داد... البته الان دیگه باید پاشم کم کم برم!!! برم دیگه!!!

درود ... بازم بد نیس خوندی ...
ماهم خوشمان آمد زیااااااااااااااااااااااااااااااااد ... سعی میکنیم گیر بیاوریم چون شمایی تلاشمان را میکشیم !!!!!!!!!!
چرا سرت درد میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دعوا کردی فشار اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جلو کولر خوابیدی؟؟؟؟؟؟؟
خیییییلییییییییییی خوب بود خوشمان آمد از این بابایی که تورا گیر آورده است ...
بهشت زهرا سلام مارا به مرده ها برسان مخصوصا به مادر بزرگمان که جمعه بیستمین سالگردش بود ................
ما در منزل مامانبزرگه بودیییییییییییییییییییییم...

محدثه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

هههههههههههههه
اجی دیشب این ضیا یه چی گفت دلم براش سوخید
گفت مرسی از کسایی که فحشم دادن .هههههههه
یاد تو افتادم
تو هم به خودم رفتی ..گوسفند دوس داری

حیف سیده وگرنه نشونش می دادم مهدیس کیهههههههههههههه ...
دلتم نسوزه براش ... فیلمشه
ببیی دوووووووووووووووووووووووووس دارم ...
بره ی کلا قرمزی که عشششششششششششقمههههههههههه اینگیلیش بلده ...
بره ناقلا ...
خلاصه که با گوسفندا میونه خوبی دارم میدونین دیگهههههههههه

گیسوووووووو یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

ن بابا منظورم این نیست که حرفتون اشتباهه شایدم واقعا حرف شما درست باشه یعنی من که خودم برنامشوندیدم که بدونم چی گفته خوب نمیتونم قضاوت کنم....میگم حالاکه ماه رمضون تموم شده بی خیال این حرفا.......خوبه که حالاکه تموم شده حسمون نسبت به بقیه خوب باشه اگرم ازکسی ناراحتیم ببخشیم ....

بخشیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بهش کاری ندارم ... شایدم بخشیده باشمش از طرف خودم ...
ولی میدونی که چه حافظه ی خوبی دارم در اینجور موقعا ...
عمرااااااااااااااااااااااااااااا یادم نمیره ...

آرش دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

جوابتو دیر خوندم ولی اونجا برا همه اموات فاتحه خوندم از اینجام برا مادربزرگت میخونم!!! خدا بیامرزتش!
فک کنم منم باید یه بخشی بزنم تقلیدی از تو به نام قصه های منو بابام!!! هه داستان داریم ما با بابامون!

مرسی مرسی دوستم ...
البته من با بابامم داستان دارم اووووووووووووووووووووووف ...
کلا میدونی از کل فامیل جم کردم از این چیزا ...
احتمالا تو همون قسمت اعلام میکنمشون ...
نمیدونم ما خاصیم که با همه داستان داریم یا همه یه جورین ؟؟؟؟

ربولی حسن کور دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
بیچاره حافظ از دستت چی کشیده!
من امسال فقط یکی دو قسمت از ماه عسلو تونستم تحمل کنم
بقیه شو اصلا ندیدم

سلام
کلا همه میگن ما خیلی چیا ازت میکشیم
نمیدونم چرا اینطوری میگن آخه مگه من اذیت میکنم ؟؟؟؟
منو اذیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین ... هی من میگم هیچکی نمیبینه هی کله گنده ها میگن از پارسال بهتر بوده مخاطب بیشتره
نمیدونم منکه پارسال از پای تی وی جم نمیخوردم با کل فامیل که باهام میشستن میدیدن چی بودیم واقعا ...
ماها مخاطب نبودیم این 4نفر طرفدار این مخاطبن ...

sahel دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

vaaaay mahdisi aliiiiiiiiii bud....
hamechit!.....

قربونه ساحل خوشگله بشه غلی ...
عزیزه دلم خوشملی عالی ای از خودمه
مرسی بووووووووووووووس

خوش تیبم سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.nargesreza.blogsky.com

چون من مادرم رو دوست دارم یعنی همه دارند ولی دوست داشتم اسم وبم خیلی خاص باشه و مادرمم ترکه منم عاشق تر کا هستم به خصوص شیرازی بده عوضش کنم؟

خوب آره اونکه درسته همه ماماناشونو دوس دارن ...
ترکا آدمای باحالی ان ... حداقل اونایی که من دیدم ...
یکی از بچه ها هس تا میگی شیرازی حااااااااااالش خراب میشه
نه همین خوبه چرا عوضش کنی ؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.