..: تصویر رویا :..
..: تصویر رویا :..

..: تصویر رویا :..

????WTF

شعبه دوم تولدانه ...............

همه پستام شده تولد ............. 

شعبه دوم تولدانه زدم بخخخخخخخدااااااااااااااااااااا 


خوب اول از همه .................

امروز هفتم آذر ماه 

سالروز تولد سلطان ترانه سرایی ایران 

استاد عزییییزمممم 

روزبه بمانییییییییییییییییییییییییییی  


استاد جونم تولدت تبریک .. حیف قسمت نشد تو روز تولدت بیایم ببینیمت .. 



 من اون نی نی که خوابه رو دوس دارم 


ووووووووووووووووووووووووووووووووو 


شنبه یازدهم آذرماه 

سالروز تولد دوست جونیِمان

گلییییییییییییییییییییییییییییی 


من کلا دوس دارم اولین باشم ................ هستم عایا ؟؟؟؟؟؟؟ 

عزییییییییییییییییییزممممممممممممم انقد دلم برات تنگیدههههههههههه که نگووووووووووووو ... 

ایشالا سه شنبه میبینیم همو .............


بپر فوت کن 



چند سالته عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

اینم چون 7 دوس داری 



فوت کن وبم سوختتتتتتتتتتتتتتتتتتت 







مدل دخترونسسسسسسسسسسس 

پایینشو نخون .................  

کیکه دزدیه  


ایشالا آرزو کرده باشی که به همه ی آرزوهای خوشملم برسم در اونصورت منم دعا میکنم به همه ی همه ی همه ی آرزوهات برسی 


تا تولد بعدی بای 



نظرات 7 + ارسال نظر
Reyhaneh سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

midunam alan har chi begam mizani tu zoghgham vali fek nemikoni un cake bara ye mard be un senno sal ye kam ......0
tavallode hameye azariya mobarak

ریحونه
دوس دارم بذارم .... بی بیه

جیک جیک چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

همه تولدا مبارک باشه ...ایشالله ک امتحان لغو شه سه شنبه ..بگو ایشاللههههههههههههههههههههههههههه

ایشالاااااااااااااااااااااااااااا ...

معلوم نیس ولی عوض میشه

کیمی چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

گلی جونم تولدت مبارک ........
دلم برات اندازه ی این نقطه (.) شده !!!
دلم میخواد ببینمت یه ماچ گندت کنم

گلی دروغ میگه یه عالمه دل داره چاق شده

goli پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ http://nabze-gol.blogsky.com

مهدیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی جونـــــــــــــــــــــم...
مرسی که به یادم بودی...
ای خدااااااااااااااا...دوباره گفتی 7 نزدیک تولدم داغمو تازه کردی...فرهااااااااااااااااااااد...
فک میکنم کیکی که برام سفارش دادی خیلی به روحیاتم نمیخوره...خیلی دیگه دخترونس...حالا با یه ذرش میتونم کنار بیام...ولی بازم فدای تو...
مهدیسی جونم دوست دارم...

عزیزم دلمییییییییییییییییییییی .....
بیا در آغوشم باهم بگرییم ...

خوبه خوبه
خجالت کشیدیَم ..... فک کن من
بوس بوس

eli پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ http://elahezigorat.blogfa.com

salam mahdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
taze netam vasl shod dir omadam
tavalodashon mofalak
ajab keykaei boodaaaaaaaa

آره آره دلم خواس بد جوووووووووووووووور

آرش جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.jingoolia-212.blogfa.com

درود منم اومدم به به تولدا مبارک ایشالا سه شنبه روزبه رو هم میبینیم!!!هه بلند بگو ایشالا!!!!

ااا گلی جون تولدت مبارک من دیشب یادم نبود دیدمت از نزدیک تبریک بگم ولی کلا تو فاز پیشواز رفتن نیستم... همون روزش تبریک بگم کلاسش بالا تره!!!هه ایشالا به آرزو هات برسی!!!
مهدیس یعنی تو این کیکات جایی برای من نبود!!!
خععععععلی دخترونه بود!!!هه

بلننننننننننننننننننننننننددددددددددددددددد .... ایشالااااااااااااااااااااا ...

rihana جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ http://mah-o-setare.blogfa.com

slm mahdis juuun man duste pariam.....webe bahali dariiii.....b webe manam b sar hatman.........

پَری دَقیقا کی ؟؟؟
ما پَری زیاد داریم ....
پَری پَریسا ؟
پَری پَرگُل گُلی ؟؟؟؟
فِکُنَم دوست گُلی باشی دَر هَر صورت خوش اومدَی

موچَکَرَم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.